Sürmezsem çatlarım!

Her güzel şeyde olduğu gibi hamilelikte de zor yanlar oluyor tabii.. Bunlardan biri de son 1 aydır gündemimde olan "çatlaklar". İnternet üzerinden bir araştırayım dedim, ohooo.. O onu sürmüş çatlamış, diğeri diyor onlar bir işe yaramaz. Biri diyor ne sürersen sür annende çatlak varsa sende de olur. Anneme soruyorum "çatlak değilim ben!" diyor :D Neyse hepsini okuyup çevremdekilere de sorduktan sonra kendimce bir orta yol bulup gittim aktara..

Aklımda sadece kakao ve badem yağı almak vardı ama sonradan annem ve aktarın da müdahaleleriyle Susam-Kayısı-Tatlı Badem ve Kakao yağları aldım.. En son aktar Buğday Yağını da "bu da benden olsun" diyerek poşete atınca, 2 derken 5 çeşit yağ alarak çıktım dükkandan..

Çatlak önleyici yağ karışımım

Eve gelince önce katılaşmış olan kakao yağını erittim, sonra elimdeki bitmek üzere olan vücut spreyi şişesini yıkayıp hepsini doldurdum.. Her gün sürmem gerekiyormuş, ama nerede.. Şu ana kadar yine iyi dayandım ama 5 ay daha aynı istikrarı gösterebilir miyim emin değilim..Zaten vıcık vıcık bir şey, hiç hoşlanmıyorum. Ama tedbiri elden bırakmak da istemiyorum.. Bol bol da su içiyorum, daha ne yapayım.


İçerik de bir garip zaten, kayısı-kakao-susam-buğday-badem..Her sürdüğümde 180 derecelik fırına atılmaya hazır çörek gibi hissediyorum kendimi:D





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)