Düğünümüz varr! :) "İki Canlı" Nikah Şahidi :)

Lise yıllarından beri en yakın arkadaşım Tuba' yı evlendirdik bu hafta sonu:) Oldu olacak, az kaldı derken geçip gitti bile.. İş güç vs yüzünden ne sözüne ne de nişanına katılabilmiştim arkadaşımın:( Bunun üzüntüsü bir yandan, mutluluğunu görmek bir yandan duygusallığım ikiye katlandı 2 gündür..
Eşim ve Ben.. Kınaya gidiyoruz :)

2011 ve 2012 yıllarında ben aynı heyecanları yaşarken Tuba sağolsun en yakın dostum hep benimleydi..Eksik olmasın. Hatta benim nikah şahidim o olmuştu. Aradan 2 yıl geçti bu sefer de ben nikah masasına onun şahidi olarak "bebeğimle" birlikte oturdum:) Kızımla beraber şahit olduk bu mutluluğa.. Umarım yüzleri hep böyle güler, çoğalarak devam eder sevgileri, mutlulukları:)

Kınaya eşim ve annemle birlikte gittik.. Eşim Aydın- Sökeli; bizi kendi nişan ve kınamızda oynarken gören Tuba'nın babası, Zeybek sevgisinden dolayı bizi 2 kez piste alıp zeybek oynattı:) Oynamak deyince akrabalar arasında adı çıkmış olan ben, kendimi zor tutuyorum büyüyen göbüşümle:)) İlk şarkılarda tuttum ama son roman havasında artık dayanamayıp yine kendimi pistte buldum :D O kadar dayanmam bile mucize, beni tanıyanlar bilir.. İstanbullu demeye bin şahit ister benim o hallerimi görünce:)


İlk 3 kişilik fotoğrafımız:)

Kına Ekibi Hazır:)
Annem ve Ben


2 yıl arayla Tuba ve Ben Nikah Masasındayız :)
Mutlu anlar :)


Güzel Gelinimiz
Eşim Murat ve İnci
Halasının güzeli İnci :)
  


Her şey çok güzeldi.. Artık 5 hatta belki daha sonra 6 kişi olarak devam edeceğiz görüşmelerimize:) Dostluğumuz hiç bitmesin, mutluluklar diliyorum tekrar canım arkadaşıma :)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)