15. Hafta ve Cinsiyet Tahmin Kampanyası:)

Hazır bulantılarım geçmiş, iştahım açılmışken bu sefer de bende bir boşluk ve kaygı oluştu.. Mide bulantısı ve hamileliği o kadar bağdaştırıp normal görmeye başlamışım ki, kusmadığım için bebeğe bir şeyler olduğundan korkmaya bile başladım. Neyse ki fazla kaptırmadım kendimi bu düşüncelere ve başka şeylere odaklanmaya çalıştım. Kafası boş duramayan bir Başak olarak hemen kendime yeni bir uğraş buldum tabii ki:)

Son 1 haftadır gündemimizde yoğun bir şekilde bebeğimizin cinsiyeti var:)Herkes bir yorum yapar ya, bizde de tam öyle oldu. Yüzün güzelleşmiş "erkek", karnın yuvarlak "kız" vs. vs..

Ben de bunu bir kampanyaya dönüştürmeye karar verdim ve facebook sayfamda herkesten tahminlerini fotoğraf çekip veya yazıp yollamalarını istedim. Hem bu sayede şu her zaman olan "ben biliyordum da söylemedim, ben aslında kız diyecektim de sen erkek istersin diye dememiştim" vb. yorumlar yapılamayacaktı. Elimde kanıtlar olsun istedim. :) Sağ olsun bir çok arkadaşım, akrabam da destek verip tahminlerini yazdılar;


Bunlar kız diyenlerimiz:




Bunlar da erkek diyenlerimiz: 




İlk buluşmamızda hemen tahminlerini aldığım yakın arkadaşlarım Müjde, Enes, Esin, Sezen ve Oğuz:)





Askerde de bizi unutmayan kardeşimiz Mesut :)




Mesai saatlerinde bizi hatırlayan kardeşimiz Anıl :)




Bu da en çok etkilendiğim tahminlerden biri:)
Emeğine sağlık AlperCan YÜCE :)




Kız diye tutturup bir ultrason hareketiyle fikrini değiştiren eşim Murat:)


Bu da test yaptığım saniyeden itibaren kızım olacağını hisseden ben :)



Tahminlerini gönderen herkese çok teşekkürler, benim için çok güzel bir anı oldu:)


Ve dün büyük gündü:) 16. haftamı doldurup doktora gittim. Bebeğimiz yine -aynı benim gibi- uyuyordu ve ultrasondan sürekli kaçtı. Bir türlü poz yakalayamadık eli sürekli yüzünde.. Ama cinsiyetini görebildikk!

KIZIMIZ OLUYORR =) "Anneler bilir" diye boşuna dememişler;) Hayırlısıyla, sağlıkla doğsun inşallah kızımız:)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)