İşyeri bahanesiyle alınan Nescafe MyCafe :)

Aslında ilk çıktığından beri gözüm vardı  şu  Nescafe'nin küçük  kahve makinesinde. Ama ben daha çok Türk Kahvesi sevenlerdenim; çok da ihtiyaç  olmadığını  düşündüğüm için almadım bu zamana kadar. Ee şimdi atölye açıyoruz; "latte de mi ikram etmeyelim misafirlerimize?" dedim ve başladım  indirim araştırmaya :) Önceleri hep 250TL civarında indirimde diye görüyordum ama bir baktım ki makine fiyatı 350-400 lere ulaşmış.. Tam vazgeciyorken hepsiburada'da 299TL bulunca yorumlara  da bakıp gözümü karartıp aldım... Geçen hafta elime ulaştı; bugün de atölyede  ikinci denememizi yaparken video çekelim istedim.

Buradan izleyebilirsiniz: https://www.youtube.com/watch?v=0cMaXkjzONw
*Kanala abone olmayı da unutmayalım lütfen;)

Denemeler sonucu benim genel görüşlerim ise şöyle;
1)Çok büyük bir su haznesi olmadığından  daha çok ev veya bizimki gibi az misafirli  işyerleri  için uygun görünüyor.
2)Okuduğum  genel yorumlar  sütü ısıtmakta yetersiz  olduğu; bu yüzden kahveyi  yeterince sıcak yapamadığı  yönündeydi: Evet. Eğer buzdolabından çıkmış  soğuk bir süt ise yeterli  ısıtamıyor. Ben daha çok günlük paket açıp oda sıcaklığında süt kullandım; bana göre yeterliydi ama tabii herkesin beklentisi farklı olabilir. Bir anne olarak soğuk kahveye alışmış  da olabilirim :)
3)Sesi ev ortamı için biraz fazla gibi. İşyerinde arada kaynayabilir; ama evde (yakındaysa) bebeği uyandırabilir.. Benim ses anlayışım  da değişmiş sanırım artık :)
4)Sütü  köpürtme  aşamasında biraz etrafa  sıçratıyor ama çok sıkıntılı bir durum değil.
5)Bardak boyutu önemli. Sütlü yapılan kahveler için önerilen  boyut 300ml ama ben o büyüklükte güzel bir fincan bulamadım..Metro'dan 250 ve 263cc hacimli iki farkli kulplu bardak aldım yeterli oldu. Süt için yanında verilen ölçü bardağına göre süt koyunca 250ml olan bardak "neredeyse taşacak" şekilde doluyor :)
Diğer sütsüz kahveler için su  miktarı  ayarlama seçeneği  var ama latte ve capuccino için bu seçenek koyulmamış bu yüzden uygun boyutta bardak bulmak en iyisi. Ben deneme videosunu 263cc olan bardakla çektim; çünkü alta sığmadı. O haldeyken  nasıl kahve yapılabildiğini  denemek istedim özellikle ;) Bkz: link yukarda.
6) Hızı bence gayet iyi. Kısa sürede köpüklü ve güzel kıvamda; latte,capuccino,espresso,küçük veya orta boy  Nescafe yapabiliyor.
7)Boyutları çok büyük değil (evde genelde yer olmaz malum) görüntüsü ise gayet şık. Ben krem rengi olanını  tercih ettim daha kibar geldi.
8) En büyük artısı ve alma sebebim ise bildiğimiz granul  Nescafe Gold ile çalışıyor olması. Üst kısmında bir kavanozu var; oraya Nescafe Gold, arkasındaki haneye de kolayca su dolduruyor ve kullanmaya  başlıyorsunuz; bu açıdan  çok pratik ve ekonomik. Tamam belki aybi performansı gösteremiyor ama surekli Kapsül almak zorunda da bırakmıyor.
9) Temizliği  kolay; ilk seferde  ve sonrasında düzenli olarak sadece su ile çalıştırıp içini yıkayabiliyorsunuz. Parçaları kolayca ayrılıp temizlenebilir şekilde... Çok zahmet vermiyor yani :)


Benim aklıma gelenler bunlar; sorunuz varsa yorum olarak bırakın; tekrar test edip yazmaya çalışayım :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)