Duyu Market :Doğa dostu alışveriş :)

Yakin zamanda Duyu Market'ten birkaç  ürün sipariş ettim.. Tabii yine her zamanki gibi gece gece verdim siparişi :) Ertesi gün gelen telefonda ürünlerden  birinin stoğunun  tükendiğini öğrenince moralim çok bozuldu..En cok istediğim müzik aletlerinden 2sini  bulamiyorlar ve yerine yenisini seçmem gerekiyordu...Ben moral bozukluğuyla onların  yerine  alternatif  bulamazken  tekrar telefon  çaldı. Neyse ki ben karar bile veremeden gelen bir diğer telefonla ürünün baska bir yerde bulduklarını  öğrenince tüm  üzüntüm yerini  sevince bıraktı :)
Aradan günler  geçip kargom  geldi.. ve siparişimle birlikte gelen o güzel not!


Yaptığım alışveriş ile birlikte adıma  1 adet fidan dikildiğini gösteren bir belgeydi bu. Çok teşekkür ederim, çok  ince bir düşünce; Bunu 1 taneyle  bırakmayıp  devamını  da getirmeye  çalışacağım  inşallah en kısa zamanda:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)