Friendly Organic ile Doğal Temizlik


Benim gibi ev ahalisini uyutup temizliğe girişen tüm #uykusuzanneler e selam olsun:) Bu aralar yine bir koku takıntısı başladı bende (gerçi hep öyle ama 🙈) özellikle Mercanın plastik / silikon eşyalarını yıkarken ne kullanacağımı şaşırdım. Ben normalde frosch kullanıyorum elde yıkama icin; teknede de onu kullanıyoruz denize zarar vermeyen ekolojik bir ürün olduğundan.. Bir de Turmepa var aynı şekilde. . Ama ikisi de özellikle silikonlarda koku bırakıyor sanki : / En son @friendlyorganic ten
bu bitkisel ürünü aldım denemek için; hiç kokusu yok. Gayet de güzel köpürdü, temizledi. Şimdilik pek sevdik birbirimizi:) Öyle çok zorlu kirlerle denemedim ama zaten hemen suya koyduğum  için öyle kurumuş  zorlu bir kir olmuyor  genelde.. Gece gece bir #annetavsiyesi olsun bu da..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)