İlk yılbaşımız, Hoş Geldin 2015 :)


Bu sabah kırklandığımıza göre yılbaşı için abimlere gitmemize bir mani kalmadı:) Hazır yengemin ailesi İzmir'den, kardeşi Seçil de Almanya'dan gelmiş..Hep beraber şöyle geniş aile olarak yılbaşımızı kutlayalım dedik.. Aylar sonra ilk kez makyaj yapıp normal kıyafetler giymek çok iyi geldi bana da:)
Gezmeye hazırım:)
Yengem güzel bir sofra hazırlamış, afiyetle yedik içtik.. Her ne kadar ben vaktimin çoğunu Mercanı emzirmek için Boranın odasında geçirsem de, keyifli bir akşamdı..
Kucakta uyuyakalan tavşan:)

Mercan İnci ve Bora'ya uzun uzun güldü, daha önce hiçbirimize bu kadar güldüğünü görmemiştik:) Nasıl da biliyor yaşıtlarını..
Ailemizin cücükleri :)

Seçil teyzesi Almanya'dan Mercan için çok hoş bir yağmurluk, bize de çikolata getirmiş. Çok beğendik hediyelerimizi:)

Annem de İnci ve Bora'ya birer oyuncak almış, bütün akşam onlarla oynadık.. Uzun zamandır koca göbeğim sayesinde onlarla doğru düzgün sarılamıyor, oynayamıyordum.. Yılbaşında hepsinin acısını çıkardım:)
Resimdeki Mercan'ı bulun :D


Yılbaşı Davşanı:)

Televizyon izlemeden yılbaşı geçer mi.. Tabii ki gecenin kalan tüm kısmını TV izleyerek geçirdik:)



Benim aklım bir yandan yeni yıla nasıl gireceğimizdeydi.. Mercan saat 11 gibi uyumuştu.. Sonuç olarak tam da tahmin ettiğim gibi 23:58'de uyanıp aranmaya başladı:) Ağlamadığı için hemen emzirmeyip bekledim ve yeni yıla bu şekilde "aranarak" girdik:D
2015'e giriş anımız :)

Eve dönüşümüz ise biraz zorlu oldu.. Yeni emzirip giydirdiğim halde Mercan kapıdan çıktığımız anda tekrar meme isteyip ağlamaya başladı ve yol boyunca susmadı:) Arabadan inip eve girene kadar önce mahalleyi, sonra da apartmanı inletti:) Eve girip nasıl üstümü çıkardığımı, Mercan'ı ne ara soyup emzirdiğimi hatırlamıyorum, kendi rekorumu kırdım resmen :D Neyse ki uykusunda çok sorun olmadı, Mercan karnı doyunca her gece olduğu gibi 2'de uzun gece uykusuna dalabildi..

Herkese mutlu, sağlıklı, sevdiklerinizle beraber uzuun huzurlu yıllar dileriz! :)





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)