Kitap Tavsiyesi

Madem bu saatte hala ayaktayım, bari şu arada kaynayan fotoları paylaşayım dedim.:) Mercan'a kitap alırken resmen gözüm dönüyor hepsi birbirinden güzel, renkli.. Yine böyle bir günde kitap almak için olmasa da Civil mağazasını gezerken bu kitapları görüp Penguenli olanı yani "Çocuğum olmadan adım bile atmam" kitabını almıştım. Mercan ona çok ilgi gösterince serinin devamını merak edip tekrar gittim :) Nesil Çocuk Yayınevinden çıkmış, Pedagog @adem_gunes danışmanlığında hazırlanmış. 6 farklı kitap ve her biri "paylaşmak" , "şefkat", "yardımseverlik" gibi değerleri ele alıyor. Her ne kadar kitabın asıl hitap ettiği yaş grubu 4+ olsa da biz şimdiden resimlerine bakmayı ve hikayeyi dinlemeyi sevdik :) "Kanaat" i anlatan aslanlı olanından da aldık:) Bu da #mermeninkitapligi ndan bir #annetavsiyesi olsun. Reklam değil, söylememe gerek yok herhalde :D 
Bu sefer fiyat yazmicam çünkü hediye olarak da bir tane aldım çok sevdiğim bir miniğe :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)