Bebek Beslenmesinde "Kepek"

Bilgilerimizi güncelliyoruz.. Ben de yararlı olarak bildiğim için hep tam buğday unu kullananlardanım.. Kepek verilmiyor diye biliyordum ama tam buğday ununu bilmiyordum... O zaman yolumuza beyaz unla devam ediyoruz sanırım 1 yaşına kadar ?? Yoksa bu konu tartışmaya açık mıdır? Demir eksikliği olan arkadaşlarımın özellikle dikkat etmesi gereken bir konu.. Instagramda makarnalütfen'in paylastığı yazı sonrası bu konu dikkatimi çekti;



Daha sonrasında internette arastırma yaparken gurmebebek sitesinde de şu yazıyı gördüm; 

http://www.gurmebebek.com/tam-tahillar--721

İkisini de inceledikten sonra benim kararım, özellikle 1 yaşına kadar beyaz un kullanıp bunun besleyici değerini yükseltmek için içine ruşeym eklemek yönünde oldu. Tam tahıllı ürünleri verirken de demir açısından zengin yiyeceklerle birlikte vermemeye çalışmak en doğrusu olacak gibi görünüyor. Aynı yoğurtta olduğu gibi. Yoğurdu da tek başına öğün olarak sunuyor, sade olarak tüketmesini sağlıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)