32. Hafta - 8 Aylık Oldukk


Haftamıza güzel bir haberle başladık: 17 Eylül'de ailemize bir üye daha katıldı:) Eşim 4.kez dayı oldu, Şennur Ablamızın bebeği Batuhan sağlıkla aramızda artık çok şükür:)




Annemler gelince işler daha bir ciddiye bindi, hazırlıkları hızlandırdık.. Ben bu sırada yazmaya hiç fırsat bulamadığımı fark ettim. Neyse aradan çok da zaman geçmeden, yaşadıklarımı da unutmadan toparlanayım dedim :)




Öncelikle 31. Haftadan başlayalım:
Didem'le tekrar bir araya geldik göbekli fotoğraflarımıza bir yenisini daha ekledik:)

Resim yazısı ekle
Ardından uzun zamandır bize gelmek isteyen akrabalarımızın ziyareti için hazırlıklar yaptık.. Tam da gününü bulan su kesintisi bende biraz krize sebep olsa da, iş birliği ile her şey yoluna girdi ve güzel bir "gün" oldu:)Kısır ve diğer ev işleri annemden, pasta ve elmalı kurabiye yengemden, rulo sarma ve börek benden :)

Eş-dost akraba bir araya gelince:)

İnci ve Mina ile :)
Kocamın tişörtleriyle ben:)

Haftamızın önemli olaylarından biri de Murat'ın gözlük takmaya başlaması oldu.. Benim de üşenip bir türlü sürekli takamadığım bir gözlüğüm vardı zaten.. Artık ikimiz de Mercan'ı dört gözle bekler olduk :D

Murat da gözlüklendi:)

Bu hafta sonu şu uzun zamandır aradığım ve beklediğim Avent Soothie emziğe de kavuştum :)Görünce çocuk gibi sevindim:) Artık sıradaki hedefim "Sophie" :)




Sonraki hafta yine bir misafir hazırlığımız oldu, bu sefer gelenler eski Gymboree ekip arkadaşlarımdı :) Uzun zamandır tam kadro ilk kez bir araya gelebildik.. Her seferinde mutlaka bir-iki eksiğimiz olurdu. Bu sefer kadroyu toplamayı becerebildik:) Çok keyifli bir gün oldu benim için de.. Şu baby shower dedikleri olaya yakın bir buluşmaydı:) Arkadaşlarımla bir araya gelmek bana çok iyi geldi, bu arada Mercan için gelen hediyeler de çok güzeldi:)

Yemek yemeyi seviyoruz:)
Sezen - Müjde - Esin ve Ben :)

Beylerin Maç Heyecanı ve bir o kadar futbola ilgisiz kocam:)

Mercan' a gelen birbirinden şirin hediyeler:)

Bol bol eş-dost/akraba ziyareti ve kaburga ağrısıyla bir haftamı daha geride bırakmış oldum böylece..

Ve 32. Haftamız bitti, artık resmi olarak 8 aylık sayılıyoruz.. 32 hafta dolunca daha bir değişti işler, artık 2 haftada bir kontrole gideceğim..Dr muayenesinden önce de NST ile bakılacak bundan sonra.. Yeni bir dönem başlıyor gibi..


32. Haftamız da bitti...

Bu haftaki Dr randevumuzda neredeyse bütün aile doluştuk doktorun odasına :)Annem, eşim, yengem ve Bora:) Bora'nın da doktor randevusu vardı, sıralarını beklerken benim yanıma geldiler.. Bebeğimiz bu ay yaklaşık 2 kg civarında ve 43 cm olmuş. Bense hiç kilo almamışım :) Hala her şeyimiz normal görünüyor, erken doğum riskimiz yok; "sularımız yeterli" :) Hareketlerinin de maşallahı var hala.. O ayaklar yok mu... Nereye uzatacağını şaşırıyor, dışarıdan izliyoruz canlı canlı :)
32 Hafta - Doktor Kontrolümüzdeyiz

Günler geçerken anane de bir yandan boş durmuyor tabii.. Haberi ilk aldığında hemen bir battaniyeye başlamıştı, onu bitirdi, şimdi de çok şirin bir yelek ördü Mercan için :)

Ananesinden Mercan' a :)

32. Haftamızın sonu Kurban Bayramına denk geldi.. Uzun zamandan sonra ilk kez İstanbul'da kalarak bol bol akraba ziyareti ile geçirdik bu seferki bayramımızı.. Önceleri tek izin zamanımız olduğu için hep tatile giderdik..

Gezmeye hazırız :)



Bizim evin halleri :) Annem*Babam*Abim*Yengem*Yeğenlerim ve Eşim :) 

Kuzucuklarım Mercan!ı severken :)
Bu arada bayramda memleketine gidemeyen sevgili kocam, kendi Söke pidesini kendi yapmayı denedi:) Sonuç gayet başarılı oldu :)


Eşimin Söke Pidesi denemesi gayet başarılı ve lezzetli oldu :)
Geçtiğimiz 1 ay boyunca almadığım kiloları bu hafta topluca alacağım sanırım ben:) Artık hakkımızda hayırlısı.. :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)