20. Hafta - Yolu Yarıladık mı ne? :)

Her ay daha da sabırsızlanıyorum artık Dr randevuma gitmek için.. Bu hafta da salı günü gelmek bilmedi sanki:)
Fazla kilo almamam gerek, dikkat etmeliyim derken yine 1 kg fazladan almışım bu ay.. Her gün tartılıp not alıyorum, onlara bakınca farkettim ki ramazan başladığı hafta almışım o fazladan 1 kiloyu! Abim ve Murat oruç tutuyor, ben de onlar yemiyor diye bütün gün aç gezip iftarda ve sonrasında bir güzel acısını çıkarıyormuşum..Her ne kadar ekmek, tatlı vs. yemesem de vücudu uzun süre aç bırakınca ne yesem yağa dönüşüyor tabii.. Üzerine bir de gece 4'e kadar oturduğum için yorgun düşüp gündüz bütün gün uyuyunca.. Ben kilo almayayım da kimler alsın:) Neyse ki o uyumalar Mercan'a yaramış olacak ki karpuz gibi büyümüş yata yata :D 250-300 gr olması gereken kızımız şu an 400 gr'lık tombik bir bebek :D Keşke sadece o alsa da ben almasam...

Adapazarı dönüşü iftar saatine kadar AVM'de oyalanırken Watson's.dan Murat'la kendimize bakım maskeleri almıştık.. Hafta başında bir deneyelim dedik ama gülmekten maskeleri yapamadık :D Zaten vıcık vıcık bir şey, insan gözlerine ağzına denk getirmeye çalışırken yoruluyor.. Bir de o anda yanındakinin halini görünce:D Şu flash tv programlarındaki "kimliğini vermek istemeyen" seyircilere döndük:D 


Murat ve Ben 10.000 bakımında :D
Neyse ki sonucu güzel oldu, tekrar gidip almayı düşünüyorum :) Sırf şu görüntü için bile alınır :D

Bu hafta artık iyice hamile görüntüsüne kavuştum, o göbek ne öyle! 2 gün içinde bir bakıyorum artık ayaklarımı görmekte zorlanır olmuşum:D Şimdiden böyle olduysam ben bunun 9. ayını düşünemiyorum:) Fotoğraflarda tam anlaşılmıyor ama maşallahı var yani göbeğimin:)


20.Hafta- Ayaklarımı bu kadar görebiliyorum artık)


20. Haftada ben

Murat da sağ olsun beni hiç yalnız bırakmıyor, göbeklerimiz şu an hemen hemen aynı boyutta :D Ee ne yapalım hayat müşterek :D 

20.Hafta -Murat ve Ben.. Göbeklerimizle mutluyuz :D


Bu arada geçen hafta Tutumluanne.com 'dan aldığım Babasling de elimize ulaştı. Gerçekten de hiç kullanılmamış, sıfır kutusunda geldi..Güzel ve karlı bir alışveriş oldu benim için. İnşallah bizim kız rahat eder de bol bol kullanırız.. Pendik'te çarşıya pusetle inmek tam bir işkence çünkü.. Yeni yapılan alt geçitlerde asansör de olacakmış ama ben hiç birinin bu insanlar varken sağlam kalacağını sanmıyorum.. Göreceğiz bakalım..


Babasling kangurumuz geldi:)

Tüm bunlar dışında bu haftayı genel olarak evde geçirdik.. Sadece salı günü yeni evlenen arkadaşım Tuba ve Kerim'in evlerine iftara gittik. Biz Tuba ile yemek hazırlarken Murat ve Kerim de müzik yaptılar bol bol :) Kerim bağlama çalıyormuş, Murat da yanında klarnet getirmediğine pişman oldu.. Evdeki klavye ile Kerim' e eşlik etti bu seferlik. Her şey çok güzeldi, artık fırsat buldukça gideceğimiz bir ev daha oldu :)

20.Hafta - Tetanoz aşısını beklerken ben.. :)


Son olarak da haftaya damgasını vuran tetanoz aşısı oldu.. Sağlık ocağından daha önce bana 20.haftada aşı için gelmemi söylemişlerdi, hazır abim de göz doktoruna gidiyorken çarşamba günü peşine takılıp gittim aşı olmaya.. Hemşire aşıyı yaparken bir güzel anlattı "Ağrı ve yanma yapacak; bunun için ağrı kesici alırsın. Sağ elinle yazı yazıyorsan soluna yapacağım kolunu kullanmakta zorlanabilirsin..Çok kızarır ve şişerse de buzdolabında soğutulmuş kolonyayı bir beze dök ve koluna tut.." vs.. O bunları söylerken ben pek ciddiye almadım. "Aman canım ne olacak, ağrı kesici falan içmem ben.." dedim..ve içmedim de.. O gün güzel geçti, bir şey anlamadım ama gece olup da kolumu yerinden kaldıramayınca o an anladım neden o kadar uzun uzun anlattığını :) 2 gece ağrıdan zor uyudum..Giyinirken, yemek yaparken beni mahvetti kolumu kaldıramıyor oluşum.. Küçücük bir aşının bu kadar ağrı yapacağına inanamadım. Boşuna ertesi gün tatil vermiyorlarmış bize okulda aşı olunca :) 11 Ağustos'ta tekrar 2. dozu yapılacak.. Bakalım o da aynı etkiyi yaratacak mı.. 


Son olarak: Bu hafta Mercan'ın hareketleri dışarıdan da görünmeye başladı artık :) Sürekli ben buradayım diyor.. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)