19. Hafta - İlk hareketler :)

Geçen hafta bir iki yere gittim diye hemen alıştı benim bünye..Bu hafta fazla bir yere çıkamayınca geçmek bilmedi.. Ramazan da geldi, dengem iyice bozuldu.
Eşim ve abim oruç tutuyor, ben de onlar için gece sahur hazırlıyorum. Yatarsam gece tekrar kalkamam diye de hep sahura kadar oturuyorum. Hal böyle olunca 4'te yatıp gündüz de kalkmak bilmiyorum tabii:) İşe gitmek için kalktıysam da iş yerinde uyuyakalıyorum..Kimse yemiyor diye ben de yemek yiyemiyorum.. Yakında toparlanır herhalde bu durum, bekliyoruz bakalım:)


Geçtiğimiz hafta dişlerimdeki hassasiyet beni mahvetmişti. Diş etlerim şişti, sürekli sızladı ama çok şükür bu hafta kurtuldum o sızılardan..Sık sık hassasiyet gideren diş macunlarıyla fırçaladım, o mu işe yaradı bilmiyorum ama umarım tekrar başlamaz. Hamilelikte sıkça oluyormuş okuduğum kadarıyla..

Gymboree' de velilerimden birinin hediyesiydi bu tshirt.. Artık içini dolduruyorum :)


Bu hafta zamanımın çoğunu ayna karşısında göbeğime bakarak geçirdim:) Bir anda nasıl böyle büyüyebildiğine inanamıyorum.. Herkesin "bebek olamaz, bağırsak hareketidir" diye ısrarına rağmen ben inatla bebeğimin hareketlerini hissettiğimi söylüyorum..Bağırsak hareketleri de oluyor ama bu bambaşka bir şey, özellikle karnım toksa ve oturuyorsam daha fazla hissediyorum. Sanki yatarken geriniyor, bazen de yön değiştiriyor gibi..Çok kısa süreli de olsa müthiş bir duygu :)

Hatta 3 Temmuz 2014: Murat da ilk kez Mercan'ın hareketlerini hissetti:) Bu da kayıtlara böyle geçsinn:)

19 Haftalık halimle ben :)


Günler ilerledikçe alış veriş işine de arada internetten bakıyorum..İnci ve Bora'dan kalan eşyaları toparlayıp kendime bir liste çıkarmam gerekecek sanırım. Puset ve kanguru bu listenin başında şimdilik. Bunun için de sık sık ikinci el güzel ve çok temiz ürünler satan TUTUMLUANNE sitesine bakıyorum. Uzun zamandır sürekli incelediğim bir ürün vardı, adı BABASLING. Bütün sitelerde farklı fiyatlar görüyordum sürekli, indirim yakalarsam alırım derken bu hafta tesadüfen tutumluanne'de birinin bunlardan sattığını, hem de sıfır olduğunu görünce dayanamadım artık aldım:) Yakında kargoyla gelecek. Umarım Mercan rahat eder de sürekli kullanabiliriz. Puset çok kullanışlı oluyor mutlaka, ama Pendik çarşıya inebilmek için inip çıkmam gereken merdivenleri düşününce, Kanguru daha uygun bir çözüm benim için..


İnci ve Bora'nın eşyaları demişken; iş yerinde sakladığımız giysi ve eşyalara bir göz attım da.. Doğumdan itibaren bir sürü anı geldi gözümün önüne:) Aralarında benim aldıklarım da vardı, hiç giyilmemiş giysiler de.. Hatta kendi ördüğüm patiği bile gördüm:) Hala olmanın heyecanıyla ne yapacağımı şaşırıp İnci'ye patik örmüştüm bir zamanlar :)Şimdi İnci ablasından Mercan'a miras kaldı hepsi..

2008 yılında yeğenim İnci için ördüğüm patikler:)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)