Kliksa.com - Tavsiye Ediyoruzzz

Hazırlıklarımızı yavaş yavaş tamamlıyoruz.. Evdeki ateş ölçerimizin düzgün sonuç verdiğinden emin olamadığım için farklı bir model bakmaya başladım. Sonuç olarak abimlerin yıllardır evde kullandığı ve çok da memnun olduğu "Braun Thermoscan 4520" modelinde karar kıldım. Hem ölçerken bebeği rahatsız etmiyor, hem de kısa sürede doğru sonuç veriyor. Uzun süredir de kullanıyoruz herhangi bir arızasıyla karşılaşmadık.. Bunlar benim için yeterli sebepler:)

Fiyat araştırması yaparken, bir kaç mağazada sordum, fiyatı 140TL civarındaydı. İnternette ise yaklaşık 110-120TL gibi bir rakama bulabiliyordum. En son bu hafta Çarşamba günü tekrar bakınca Kliksa.com adresinde 99,90 TL fiyatını gördüm, kargo ücretsiz hem de o fiyata bulunca da hemen sipariş ettim:) Siparişi akşam verdim, Perşembe sabahı hemen elimize ulaştı.. Hatta yanında sürpriz olarak bir de hediyesi vardı: OXO Mama Seti :) Sitede yanında hediye olduğu belirtilmemişti, o yüzden güzel bir sürpriz oldu bizim için. Kargo kutusuna kliksa da minik bir hediye atıvermiş, o da bizim için:)

Kliksa'dan aldım 1 tane, eve geldi 3 tane :)


Bu inceliğinden ve sorunsuz hizmetinden dolayı kliksa.com bizden tam puan aldı, herkese tavsiye ederiz:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)