2 aylık oldum ben!

" MAŞALLAH " demeyi unutmayalım ;)


** Baktım annemin vakit bulup yazacağı yok bari ben anlatayım dedim.. Bu kadın sürekli beni uyutmaya çalışıyo. Ama ben uyumuyorum, hep meme istiyorum.. Ne var yani? Şu hayatta tek bi zevkim var onu da çok görüyolar.. Hem bazen emince içim geçiyo biraz dalıyorum.. O an ne yapacaklarsa yapsınlar yani.. Ama kucaktan inmek yoookk.. Bana ne? Neden yatacakmışım o dümdüz rahatsız yatağa, sıcak sıcak Merve'nin kucağı varken.. Hiç!










**Bu Merve bi zahmet oturup yazsaymıştı hiç böyle zorlanmayacaktım..  Yok efendim fırsat bulamıyomuş.. Alt tarafı yarım saatte bir meme istiyorum..Aralarda altımı dolduruyorum, annem hemen değiştiriyo.. E haliyle midem boş kalıyo yine meme istiyorum.. Sonra annem hemen alıyo kucağa, başlıyo popoma vurmaya.. Ağzımdan bi ses çıkıyo ki amannnn o ne..Hiç alışamadım ama iyi geliyo.. Sonra bi bakıyorum hıçkırık tutmuş.. O da emmeden geçmiyo ki kardeşim... Bu yani benim olayım çok mu şey istiyorum sanki?








**Neyse.. Şimdi nerden başlasam, nasıl anlatsam ki.. Zaten bi 40'ımız çıktı, kadın kendini şaşırdı.. Bak ilkten bi büyük markete gitmiştik o güzeldi..Ömer amcamı gördüm, bana Sercan deyip duruyo bi öğrenememiş adımı..Sonra AyşeNil var benim kanka, onlara da gittik o da tamam.. Ama bu kadın her gün koyuyo beni o kahverengi torbanın içine, hoop markete.. Canım sıkılıyo hemen uyuyorum ben de.. Napiym yani pırasa 1,49 olmuşsa.. Götürmüyo ki oyuncakların yanına şöyle gözüm gönlüm açılsın.. Neyse bir de dışarda gezdikten sonra eve geliyorum, üzerimde bir ağırlık bir sinir... Ağlayasım geliyo, hiç tutmuyorum kendimi. Ağlıyorum oh bir rahatlıyorum.. Neden? Çünkü her dışarı çıkışımızda annem o tavşanlı tulumu giydiriyo bana.. Zaten kendi de minyon ufak tefek bişey, bi de beni alıyo..Ondan sonra herkes bize bakıyo bi de laf atıyolar.. "Aaa şuna bak, aa ne tatlı".. Bıktım valla.. Büyüsem de kurtulsam şu kahverengi torbadan da tulumdan da.. Gerçi torba çok rahat, hadi neyse o kalsın.. 



** Neyse ne diyodum? O kadar diyodum bana oyuncak verin benim canım sıkılıyo diye, anlamıyolardı.. Geçen bi baktım getirmiş o müzik çalan hipopotam gibi şeyi.. Heh işte dedim, bana bunlarla gelin! Oyuncak istiyorum ben.. Oyuncağın tipine baktım, ay bi gülesim geldi.. Bunlar bi şaşırdılar, sevindiler.. Baktım fotoğraf çekmeye falan başladılar, hemen ciddileştim. Maskara ettiler beni, te Allahım! (26 Aralık 2014 - İlk kez "mor su aygırı" oyuncağa güldüm)






** Ha bir de o yattığım yatak vardı ya, onun oyuncakları varmış, saklamış benden hep! Daha yeni taktı onları yaa n'apcam ben bu kadınla bilmiyorum.. 





** Mervenin odasındaki yatağıma da geçen dönüp duran bişiler taktılar.. Hepsi iyi güzel de o kırmızılıya bi sinir oldum neden bilmiyorum, gözümü ayıramıyorum..Ah bi elime geçirsem onu...



** Ayy oyuncak demişken bi tane komik sarı bişi var şapkalı, ona en çok gülüyorum ben. Çok komik şarkı söylüyo ya aynı annemle babam gibi. Kendilerine benzeyen şeyi de nerden bulmuşlarsa.. 



** Babam demişken, geçen gün o uzun şeyi çaldı.. Klarnet miymiş neymiş, annemin karnında da hep dinliyodum zaten. Ay bir duygulandım bir ağladım, gözümden yaş geldi ilk defa! Annemler pek bi şaşırdı.. Ben de şaşırdım daha önce gözümden bişi çıkmamıştı..
(27 Aralık 2014 - İlk gözyaşım/Klarnet dinlerken duygulandım)

** Geçenlerde İnci ablamlar gelmiş.. Pek bi kanım kaynıyo ona da neden anlamadım.. O da beni seviyo galiba, gelirken bana bilenzik getirmiş. Bi de mektup yazmış da Merve onu hemen aldı defterin arasına koydu.. İnsan al bi bak der, bi gösterir.. Hiç! 




** Annem de galiba o inciyle borayı çok seviyo, beni onlara götürüp duruyo.. Anneme hala diyolar, adının merve olduğunu bilememişler sanırım..Ama çok komikler, hep gülüyorum ben onlara. Bi de kavga edip bağırmasalar daha güzel olacak tabi ama olsun.. Belkim büyüyünce ben de bağırırım onlarla. Onların annesi var bi de yengem, onun kucağında da uyumuştum bi keresinde. Rüyamda komikli bişeyler görmüştüm.. Herkes beni alıp uyutmaya çalışıyo neden anlamadım.








** İnciyle boranın babası da dayım oluyomuş benim. Hala anlamadım kimin kim olduğunu, herkes başka bişi diyo. Ama ben bu işi çözücem! Dayım bi ameliyat olmuş annem anlattı.. O hastanedeyken inciyle bora bizde kaldılar. Ananemle dedem gelmedi, onlar dayımın yanındalarmış. Bi gün biz de gittik ama dayım yatıyodu, kucağına gitmedim. Zaten uykum da vardı.. Bişi anlamadım bi baktım eve gelmişiz.. Bu arada dayımgilin kucağı çok rahat, en çok onda duruyorum ben.
(9 Ocak 2015 - Dayım ameliyat oldu )


** Acaba herkesin annesi aynı mı oluyo bilmiyorum, benimkinin işi gücü yok habire fotoğrafımı çekip duruyo.. Eeeeh yeter diyorum ağlıyorum anca o zaman bırakıyo... Ay hele geçen gün şekilden şekle soktular beni. Babam da ortak oldu hem de ona! Oyuncak sanıyo beni bunlar yeminlen.. Ananem ona da bebek almamış demek ki küçükken..










** Babam da arada anneme uyuyo ama olsun seviyorum onu:) Bazen evden bi gidiyo, o gelene kadar uyumuyorum.. Hayır yani anlamıyorum annem farketmiyo mu onun evde olmadığını? Ben demesem haberi olmayacak..Bakıyorum kapıdan girince hemen uyuyorum. Hem böyle yapıyorum ki ne kadar uslu bir bebek olduğumu görsün, o annemin anlattıklarına inanmasın.. Bütün gün uyumamışmışım! Hadi ordan bak uyuyorum ben..Babam sana mı inanacak bana mı.. Aaa bir de geçen gün o annem olacak kadın babamın hırkasını koymuş benim yatağıma.. Ben de o geldi sandımdı hemen uyuyuverdim.. Pis kadın kandırmış meğersem beni.. Daha dikkatli olmam lazım! Her şey beklenir ondan.

















** Babamı daha çok seviyorum ama meme annede.. Yapacak bişey yok, katlanıcam.. Gerçi seviyorum da bir yandan annemi.. Kucağına alınca ne oluyosa bi rahatlıyorum iyi geliyo.. Şarkı söylüyo bana, oynuyoruz.. Altımı da değiştiriyo..Bi de kaka yapınca seviniyo ya, çok gülüyorum:D Geçen gün bi baktım elinde yeni bi oyuncak.. Yanıma bıraktı bi kokladım mis gibi, tadına falan baktım... İyiymiş. Adı sofi mi ne, zürafaymış.. Bana ne be.. Ben ne anlarım zürafadan.. Tadı güzel olsun yeter..
(14 Ocak 2015 - Zürafa Sophie ile tanıştım)



** Heee bak şimdi aklıma geldi de; geçen gün annemin o göbekli arkadaşı da bebek çıkarmış, hem de beni çıkaran o kadın doktora gitmiş o da! Çınar'mış galiba bebeğin adı, erkekmiş galiba o.. Görmeye gittik de ben pek bişey anlamadım.. Uyuyodu.. Biraz ağladım ama uyanmadı.. Amaan çok sıkıcı bi bebek.. Uyansın da öyle bakarım tekrar bi gün.. Bir de galiba annem ona süt vermiş..!! Süttt! Hem de benim sütlerimden!! Gerçi bana sordu, kıyamadım izin verdim ama.. Çok da fazla verirse hemen el koyarım duruma! Bir de diyolar ki o benim süt kardeşim oluyomuş aynı sütten içince.. Olur dedim, çok istiyosunuz madem.. (13 Ocak 2015 - Çınar doğdu)



**Yaa bu aralar herkes gelip elimi öpüyo.. Nası kızıyorum ters ters bakıyorum hala yapıyolar! Annem de diyo yapmayın diye ama anlamıyolar..Merak ettim, geçen gün ben de bakayım dedim şu ellerimin tadına.. Amannn yarabbim ne tatlıymış kızzz! Bi de şap şup ses çıkıyo annem çok gülüyo elimi emerken:)
(19 Ocak 2015- İlk kez elimi ağzıma götürüp emdim)





** Bi gün bi baktım yine giyindik doktora gidiyoruz.. Annem şu çişimi poşete doldurup baktıracakmış illa! Neyse hadi dedim kırmayayım, taktılar poşeti içini doldurdum. Annem de hemen seviniyo.. Ama bunlar rahat durmuyo ki! Çişi verdim, bu sefer de yine yatırdılar beni yatağa orama burama baktılar.. Böbreğimde taş varmış.. Ben eritiyorum onu, karışmayın hallediyorum dedim.. Laf anlamadılar.. Neyse ki doktor teyze de aynı şeyi söyledi de bi rahat bıraktılar beni.. Gelmişken bıyıklı doktorcuumu da gördük, pek bi seviyorum onu. Yine baktı, ışık falan gösterdi bana.. Boyum uzamış, kilo almışım dedi. Annemle babam hemen sevindi.. Her şeye seviniyo bunlar da..
(19 Ocak 2015 - Boy:58 Kilo:4900) 



**Doktordan çıktık, annem yine gezmelere doymadı.. İş yerimize gittik.. İş yerimiz diyorum çünkü ben de çalıştım orda, annemin karnındayken. Seslerini biliyodum, makinelerin kendini de görmüş oldum.. Ne kocamanmış hepsi.. Annemin çalışıyorum diye milleti kandırıp hep yattığı bi koltuk vardı onu da gördüm. Bi güzel de uyudum üstüne..Ben uyuyorum diye hemen bişeyler içtiler.. Duymadım sanıyolar ama hepsini duydum ben! Ordan çıkarken dedemi de aldık eve götürdük. Dedem şu gözlüklü olan. Bana hala Sökeli diyo, neden anlamadım..
(19 Ocak 2015 - İş yerine ilk ziyaret)




**Annem manyak diye boşuna demiyorum. Tam meme emerken iş yapmaya kalkıyo.. Geçen misafir gelecek diye bi kek yaptı, içine yağ koymayı unutmuş. Onu kurtarayım diye gitti muhallebi falan yaptı üstüne.. İyice batırdı.. Tabii bunları da hep beni emzirirken yapıyo bu arada!




** Şimdi aklıma geldi bak; Geçen gün ananemin annesi geldi beni görmeye! Düşünsene, annenin annesinin annesi.. vay bee! Ona da büyükanne dicekmişim. Hemen de fotoğraf çektiler, işte bunlar hep annemin işleri!



**Anneme laf edip duruyorum ama bak şimdi kıyamadım yine, bana banyo yaptırınca da çok seviyorum aslında. Yüzme konusunda da baya ustalaştım bence. Babam öyle diyo. Bi de babam işe gidince sabah beni yanına alıyo birlikte uyuyoruz ya, çok seviyorum o zaman. Bi de saçını çekmeyi çok seviyorum.. 







**Bunlar da benim diğer 2 aylık fotoğraflarım.. Hadi siz bakın ben kaçtım, yine midem kazındı..


















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)