Doğum Günümm :)


173 Numara - Yeni doğan ben :)

Bu fotoğrafın üstünden tam 27 yıl geçti bugün:) Bendeniz 173 numaralı "Doğan" bebek, şimdi kendi bebeğimi beklemekteyim :)

Bugün, ayın 27'sinde; 27 yaşımı ve hamileliğimin 27. haftasını doldurdum..Hatta annemin tam da beni doğurduğu yaştayım ve bir kızım olacak...İnşallah Mercanın da benim kadar mutlu nice 27'li yaşlarını görürüz hep beraber..

Dün yengem dayanamayıp erkenden verdi hediyemi:)Çok güzel bir nihale, kaşıklık ve spatula almış bana. Evimizdeki baykuş sayısı giderek çoğalıyor ve ben bu durumdan çok mutluyum =)


Yengemden hediyeler 

Doğum günümü ilk kutlayan sevgili Google oldu:) Benim oturum açık olan bir bilgisayardan Google'a girince şöyle bir sayfa çıktı karşıma:)

Google'dan doğum günü kutlaması 


Ve sevgili kocam..Dün akşamdan beri benimle konuşmayıp, ilgilenmeyerek beni sinir etti. Sürekli elinde telefon.. Ben de sabahtan beri sürekli ona kızdım, söylendim.."Sürpriz bile yapıyor olsan şu an benim günümü zehir ediyorsun" diye.. Ama bugün tüm bunların sebebi ortaya çıktı :) Mükemmel bir prodüksiyon içerisindeymiş meğer kendileri:)

Doğum günü kutlaması için iş çıkışı abimlerin evine gelmiştik ki, kapı çaldı. Gelen çiçekçiydi.. Elinde Murat tarafından gönderilmiş kocaman bir gül buketi ile:)

Kocamın doğum günü sürprizi - 1
Çiçeğim çok güzeldi, ama ben Murat'a gerçekten çok kızmıştım.. 2 gündür resmen yüzüme bakmıyor diye sitem etmeye devam ettim... Ne nankörmüşüm değil mi? :D
Sonra ikinci ve asıl sürprizi ortaya çıktı.. Facebook'ta paylaşılmış bir video gördüm.. İlk kareden itibaren gözyaşlarıyla izledim tabii :)


 Mükemmel bir sürpriz oldu.. İki gündür bunca insana ulaşmaya ve çektikleri videoları toparlamaya çalışıyormuş meğer bizimki:)Çokk mutlu oldum, daha güzel olamazdı :)

Videomu da izledikten sonra sıra yengemin yaptığı pastaya geldi. Tam da benim sevdiğim gibi -beyaz kek ve beyaz krema- ile yapılmış doğum günü pastamı afiyetle yedik:) Hatta Bora fotoğraf çekimi sırasında artık dayanamayıp pastaya saldırdı :)


Yengem-Abim ve yeğenlerimle:)

Kocam ve yeğenlerimle :)

Yengemin ellerinden doğum günü pastam.

İyi ki doğmuşummm, iyi ki böyle güzel ailem, eşim ve dostlarım olmuş.. :) Hep beraber nice mutlu yıllar görürüz inşallah!! 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)