Kehribar Kolye: Bebeklere Doğal Şifa


 Son zamanlarda sıkça karşılaştığım bir soru üzerine yazmak istedim; tam da bu şekilde oldu bizim kehribar kolye ile tanışmamız: 3. ayını doldurmak üzere olan bebeğim sanki başka birine dönüşmüş, tarif edilemez bir huysuzluk ve uyku problemiyle savaşır olmuştuk. Salyası durmuyor; elleri ağzından hiç çıkarmıyor haldeydi ki; tüm bu belirtiler bize bebeğimizin “diş çıkarmaya hazırlandığını” işaret ediyordu. Farklı çözümler ve yöntemler için araştırma yaparken karşıma çıkan “kehribar bebek kolyesi” ilk bakışta bende de bir şüphe uyandırdı elbette. Ama diğer bir yandan taşların gücüne ve enerjinin etkilerine de inandığım için çok da imkansız olarak bakmadım. Sosyal medya üzerinde birçok anne yorumunun olumlu olduğunu görünce de işin aslını araştırmaya karar verdim ve bunun çok eskilere dayanan bir tedavi yöntemi olduğunu öğrendim. Kehribar dediğimiz diğer adıyla amber; yani reçine. Bir çok yerde Baltık Amberi adıyla geçiyor. Vücut ısısı ile etkili oluyor ve ateş düşürücü, iltihap giderici, sakinleştirici etkilere sahip. Bebeklerin diş döneminde boynuna takılan kolye formundaki kehribar düzenli kullanımda bebekteki huzursuzluğu alıyor, ateşinin çok fazla yükselmesine engel oluyor. Ben de tüm bunları okuduktan sonra önyargılarımdan arınarak sipariş verdim ve etkili olacağına inanarak bebeğimin boynuna taktım. O sırada Mercan tam 3 aylıktı. Bu noktada diğer bir endişe; boğulma veya boncukları yutma tehlikesi oluyor genelde ebeveynlerde. Ancak baktığınızda kaliteli ürünlerin bebek boynu için uygun boyutta ve her bir boncuğun arası dağılmaya karşı düğümlenerek üretildiğini görüyorsunuz. Boncuklar yuvarlak kesim olduğu için herhangi bir zarar vermiyor. Zaten bebek sürekli gözünüzün önünde, geceleri de çıkarıyor olacağınız için bu konuda biraz daha rahat olunabiliyor. Ben bir de kolyenin mümkün olduğunca bebeğe farkettirmeden takılması gerektiğini düşünüyorum. Mercan 3 aylıktan beri (7 aydır) kolyeyi takıyor ve varlığına alışmış durumda. Kolyeyi farketmediği için de çekmeye çalışmıyor.Kolyenin bizdeki etkisine gelince; düzenli kullanmaya başladıktan bir süre sonra en belirgin etki salyasındaki azalma oldu. Bunun ardından da sakinlik ve geceleri uykuya daha kolay geçiş geldi. Tabii ben bu kısmı kolyeyi takmayı unuttuğum o iki farklı güne kadar farketmemiştim. Birbirinden ayri iki gün; Mercan gündüz çok fazla huzursuzluk yaşamış, gece de 2-3 civarı ancak uykuya dalabilmişti. Ikisinde de kolyeyi takmayı unuttuğumuzu farkedince, kolyenin etkisinden daha da emin oldum. Ilerleyen aylarda dişler kaşınmaya elbette devam etti ama beraberinde o yoğun huysuzluk olmadı. 



Ilk dişini ise 7 ayını doldurduğu gün çay kaşığından gelen sesle farkettik. Çoktan kendini göstermişti; farketmemiştik bile.Sonuç olarak bu ürünlere olan ön yargıyı çok iyi anlıyorum ama denemekte fayda var diye düşünüyorum. Ilac kullanmaktansa bu şekilde yan etkisi olmayan, geleneksel bir tedavi yöntemini denemekle bir şey kaybetmeyiz. Ayrıca bu şifa kaynağı çok da şık duruyor. Anne-bebek setlerine de mutlaka göz atılmalı.Alırken mutlaka sertifika ve laboratuvar onay belgelerinin bulunduğuna dikkat etmek gerek. Benim bu anlamda yaptığım araştırma sırasında karşıma en çok çıkan 2 marka oldu; Tots&More Organik ve VeraZeyn. Ben tercihimi web sitesinde bulunan taksitli ödeme kolaylığı sebebiyle Tots&More Organik bebekten yana kullandım. Sonrasında da aldığım hizmetten çok memnun kaldım. Kolyemiz aynı gün kargo ile; laboratuvar onayı ve sertifikası içinde bir paketle geldi. Detaylı bilgi için firma web sitesini ziyaret edebilirsiniz. (www.totsandmore.com.tr) 

Konuyla ilgili www.pembekalem.net sitesindeki yazım için resme tıklayın:

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)