Doğum Hikayesi-2: Bu Kez Mercan Anlatıyor! =)

Annem fotoğraf koyacaksan önce bunu koy dedi.. MAŞALLAH desinmiş herkes bi de!



Herkese merhabaa! Ben Mercan. Gel gel diye tutturdunuz, geldim hadi bakalım şimdi deyin ne diyecekseniz..?


Öncelikle şu Merve'nin yazdıklarını okudum. Annem oluyormuş kendisi.. Amma anlatmış beni ya.. Ne varmıştı sanki beklemişse? Bi de demiş yok tekmeliyomuşum da, yok kaburgasına ayağımı sokmuşum da! Yok öyle bişi.. Ben bişi yapmadım o uydurmuş hep.. Tamam bir iki kere gerindim o da azıcıcık yani.. Bence bunu bu kadar büyütmeseymiş madem.. Napsaydım küçücük yerde bellerim ağrıdı hep! Bak yine kızdım şimdi..Bazen de güzel şeyler yazmış hoşuma da gitti ama.. Neyse..

Zaten tanışmamız da bir enteresan oldu kendisiyle.. Bi gün uzun iple oynuyordum her zamanki gibi, kendime kolye ve bilezik yapmıştım ne güzel.. Bir baktım dışarda gürültüler.. Sonra bir pencere açıldı.. Sürekli sesini duyduğum o teyze bana "hadi gel bakalım" dedi.. Ay dur şu ipleri bir bırakayım demeye kalmadan tuttu çekti beni.. Tabi iplere takıldım "naptın kız böyle" dedi bana..! Allah allah oyun da mı oynamicaz yani? Gel sen bekle biraz da burda bakalım kolaymışsa!! İpimi de kesti bi de!..Küçücük kaldı oynayamicam artık:(

Dünyaya bir geldim, bir ışıklar bir şeyler.. Amann ne kalabalık ne gürültülüymüş! Durur muyum hiç! Bastım yaygarayı.. Bir de utanmadan gülüyorlar ben ağladıkça.. Töbe yarebbim.. Kızlardan biri aldı beni, her yerimi sildi baktı kontrol etti.. Ne varsa sanki! Pis miyim ben? Yapma diye ağlıyorum bağırıyorum, dinlemiyor da! Sonra gitti yemyeşil bi örtüye sardı beni nineler gibi! Ne biçim de yeşil, hiç sevmedim.. Bilememişler benim mor sevdiğimi.. Yok yok hiç beğenmedim, organizasyon sıfır! 

Sonra bi baktım yatakta sırıtıp duran biri.. Yanına götürünce bi kokladım annemmiş meğersem!..Pek bi sevindi beni görünce yanağımı öptü, ay bi hoşuma gitti.. Bir yandan da dedim çok hızlı gitmiyor muyuz? Daha 2 sn oldu tanışalı, hemen öyle öpmeler falan! Neyse dedim, kadıncağız o kadar beklemiş,kıyamadım yine izin verdim.. :) Ay bir de tutturmuşlar sarışın sarışın! Ne var yani? Belki ben sarı olmak istemişim, niye bu kadar şaşırdılar anlamadım:/ Göbek adım da "Ayşe" olsunmuş.. Sordunuz mu bana? Belki ben o teyzeyi sevmedim, onun adını almak istememişim belki? Ayyy yok benim çekeceğim var bunlardan..

Neyse..Annemin yanından aldılar bir kutuya koydular beni, dışarı çıktık.. Kapı bi açıldı yanımdaki kız bağırdı "Bebek Gökdere".. Kızım dedim ne bağırıyosun kulağımın dibinde yaa!? Meğersem ananemle babam orada beni bekliyolarmıştı.. Hemen de seslerinden tanıdım tabiisi.. Babam bi tuhaftı, ağlıyo mu gülüyo mu anlamadım.. Onda biraz kararsızım, beni gördüğüne tam sevinmedi mi acaba? Neyse zamanla anlarız bakalım.. 

Kız beni bi adamın yanına bıraktı.. Onu pek tanıyamadım, ama neyse ki ananem de geldi, birlikte kocaman bi kutuya bindik.. Kutudan bi çıktık bu sefer de karşımda iki çocuk... İşte en çok tanıdığım sesler! Büyük ve kız olan İnci, küçük erkek olan Bora! En çok da onları merak ediyodum ki ben.. İçerden sürekli seslerini duyuyodum.. Bir de 3 kişi vardı onlar da yengem, dayım ve dedemmiş! Ay herkes ne meraklıymış dikildiler başıma bakıyolar.. Ne varsa anlamadım..

Onlar bana bakmaya devam ederken başka bi kız aldı beni odaya götürdü.. Bi baktım ayyyy ciyak ciyak seslerle dolu.. Benim gibi bir sürü bebek.. Herkesle selamlaştık, onlar da şaşırmış benim gibi.. Konuşup gülüştük..

Sonra yine kız geldi, beni aldı annemin kucağına bıraktı.. Ne güzel geldi o kutudan sonra sıcacık.. İyiymiş burası dedim, hoşuma gitti.. Tam rahatladım, uyuyucam bi baktım yine gelmiş bakıyolar! Ne bakıyosunuz? Te Allahım..

O kız da bi türlü rahat bırakmadı, tutmuş çenemden annemin memesine yapıştırmaya çalışıyo beni! Sanki ben bilememişim! Senden mi öğrencem dedim bi sinirlendim.. Ama çok da uzatmadım, karnım acıkmış bari emivereyim dedim.. Annem sevindi hemen, ne vardı ki? Acıkmışım işte.. 

Sonra o kız beni annemle bıraktı gitti.. Oh ne güzel, annemin kucağında uyudum hep sıcak sıcak.. Bir ağlıyorum meme geliyo, bi ağlıyorum babamla ananem kucağına alıyo.. Sevdim bu işi:)

Bir kere de ıslak ıslak bişi oldu altımda, ayy nasıl sinir oldum! Ananem geldi hemen o ıslak şeyi aldı, bi rahatladım uyudum hemen.. Bi keresinde de Babam hemen geldi altımdan aldı ıslak sarı bezi.. Babam da nerden biliyomuşsa :)

Ben bu kadar kişiye zor alışmışken bi baktım başka başka birileri gelip bakıyo bana.. Yahu ne bakıyosunuz demeye çalışıyorum, anlamıyolar da.. Herkes gelip gelip "ayy bu sapsarı, ayy bu röfleli, ay gözler masmavii" deyip deyip gidiyo.. Anlamadım gitti..

Bikaç gün orda kaldık sonra beni kat kat sardılar, ananem aldı kucağına ve arabaya bindik! Arabayı falan hepsini biliyorum ki ben, bilemedim mi sandılardı? Eve gidiyoruz galiba dedim, yolda azcık uyuyayım bari dedim. Bir uyandım koltuğun üstünde küçük bir yatakta yatıyorum.. 

O gün bu gündür hep o yataktayım.. Bol bol ağlıyorum, çok zevkli.. Ne zaman ağlasam gelip biri alıyo kucağına, çok seviyorum :) En çok da annem alıyo, hemen meme istiyorum o alınca.. Napiyim yani emmiyim mi?

Bu arada içerdeyken hep sesini dinlediğim şu televizyonu da gördüm sonunda! Annem bişi izliyo kızlar var hep kavga ediyo değişik kıyafetler giyip giyip.. Ben hiç öyle giymem.. Bilememiş onlar..

Eve geldim kurtuldum sandım ama burada da gelip bakıyolar bana.. Hadi bakıyosun bari kucağına al! Ne bakıyosun? Öyle yapınca hemen kızıp ağlıyorum bi bakıyorum yengem ya da dayım alıyo beni.. Bi keresinde dedem de almıştı hemen uyudum onun kucağında.. Onun gözünde camlar var çok değişik.. Bi de bana "Sökeli" deyip duruyo, neden diyo onu anlamadım..

Eve dışardan hep birileri gelip gelip duruyo, aynı diğer yerdeki gibi.. Ay herkes mi merak etmiş beni! Çok ünlüymüşüm ben meğersem! Sevdim ben bu işi artık poz bile veriyorum baktıklarında...

Bi gün de birileri geldi, annem dedi ki onlar benim halam ve dedemmiş. Bi tane daha dedem mi varmış dedim, çok şaşırdım. Annem dedi ki bir halan daha var.. Ay dedim durun iyice karıştırdım.. Zamanla öğrenicem artık. Onlar da beni kucağına aldı, sıcak sıcak hep öyle gezmek istiyodum ben.. Ama yine yatağa yatırdılar :(

Ayyy bak unutuyodum, bi gün yine kovaya koydu annem beni.. Ama sıcak sıcak su vardı bu sefer içinde. Pek bi iyi geldi rahatladım suya girince.. Sonra hemen çıkardılar ama:( 

Neyse ki arada bir yine sokuyolar beni o kovaya da azıcık yüzüyorum.. Ben haftalardır ne güzel yüzmüştüm, arada böyle iyi geliyo..

Günler ne çabuk da geçmiş bugün 26 günlük olmuşum bile.. Artık belli bir olgunluğa ulaştım bence! Birileri komik suratlar yapınca gülüyorum bazen, onlar da seviniyo:)

He bir de arada altımdaki bezi açınca hemen pırt yapıyorum çok hoşuma gidiyo.. İlk anneme yapmıştım "yemezler canım, İnci ablandan alıştık biz" dedi bana.. Anlamadım o kocaman abla öyle mi yapıyomuştu??  Bi kere de babamda denedim o da çok güldü, bağırdı "aayy" diye.. Çok eğlendim bundan sonra hep babama yapcam böyle :D

Bu arada annemin elinde sürekli telefon, birileriyle konuşuyo.. Göbekdaş mıymış neymişti.. Teker teker herkes bebek alıyo, anlamadım ki nerden geliyo bu kadar bebek? En son bugün bi tane gelmiş. Annem diyo ki 7 bebek geldi, sırada doğuracak olan 5 kişi var.. Babamla konuşurken duydum da bişi anlamadım.. Zaten bazen hiç anlamıyorum ne çok konuşuyo.. Dün de benim kime benzediğimi bulmuş, herkese yine beni anlatıyodu.. Aynı babamın dedesine benziyomuşum! Resme bi baktım kız ciddenn aynıı büyük dedem gibi saçlarımla gözlerim :)



Annem cins kadın, durup durup böyle oynuyo resimlerimle...

Ay bi de tam uyuyucam bi başlıyo "dandini dandini" ayyy o ne öyle yaa hemen ağlıyorum.. Sonra başka bişi söylüyo onu seviyorum. Nasıldı? "geçsin günlerr haftalar mevsimler " falan bişi.. Bi de Bal arısılı bi şarkı söylüyo, onu çok bi seviyorum.. O kadar müzikçiymiş doğru düzgün şarkı söylesin bi zahmet dimi?? Babam da çok komik şarkılar uyduruyo, çok seviyorum :)

Sabah annem beni onların yatağına alıyo, bazen o gidiyo biz babamla dedikodu yapıyoruz.. Babam da bana şarkı söylüyo çok dinliyorum onu ben:)



Ay yeter şimdilik bu kadar, acıktım ben.. Ama yine yazcam sonra.. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)