Dance With Babies ile yeni bir başlangıç :)

Şu blog benden ne çekti, ne kadar ihmal ettim yine son aylarda.. Ama olsun zararın neresinden dönsem kardır dedim ve başladım yine yazmaya :)



Gelelim Dance With Babies yani "bebeklerle dans" konusuna.. Malum ben kapı gıcırtısına oynayan insanım ve Mercan da bana benzedi bu yönüyle :D Canımız sıkıldıkça evde kanguru içerisinde dans ediyor; keyifli vakit geçiriyorduk.. Derken Mercan 4 aylıkken şu hep internette gördüğüm bebeklerle dans'ın Türkiye'de de olduğunu öğrendim.. Nur Niyaz'la o zamanlar henüz tanışmamıştık ve adını ilk kez bu danslar sayesinde o zaman duymuştum:) Hemen mesaj atıp bilgi aldım ama dersler benim için biraz uzakta; Caddebostan!daydı.. Şimdilik biraz erteleyelim diyerek evde kendimiz dans etmeye devam ettik.. Videolar çektik paylaştık derken bir gün instagramdan tanıdığım Sinem arkadaşımın da aynı şekilde dans ettiğini gördüm. Hatta dans videolarımızı kolaj yaptım; paylaştık, konuştuk derken konu rafa kaldırdığım yerden geri geldi:) Ben de bu fırsatta tekrar Nur Niyaz ile görüşüp sadece derslere katılmakla kalmayıp eğitmen olmaya karar verdim...ve macera başladı... 

Mercandan ayrılmak istemediğim için bu iş benim için biçilmiş kaftandı. Hem kendi mesleğimle çok yakın; hem de Gymboree' de yaptığım işle bir çok ortak noktası vardı.. Bu zamana kadar edindiğim bebek gelişimi ve müzik ile ilgili tecrübelerime bir de dans eğitimi ekleyip ortaya güzel bir iş çıkarabileceğimizi düşündüm ve başladık eğitime:)


Mercan ve ben iyi de bir ekip olduk. Yaklaşık 1 ay kadar süren bir eğitim sonrası Ekim ayında sertifikamı aldım ve 3 farklı yerde derslerimize başladık bile.. Joimove ailesinin bir üyesiyiz artık biz de :)

Şu an için programım 
  •  Salı 12:00 Muzipo Kids / Altıntepe
  • Çarşamba 13:00 İyi cüceler / Caddebıotan
  • Perşembe 11:30 Siz Drama /Kalamış
Yakın zamanda bu listeye bir de Pendik eklemek istiyorum.. Hatta bir yerle görüştüm bile.. ;)

Bebeklerle dans çok keyifli ve aynı zamanda faydalı bir egzersiz/etkinlik programı.. Çok severek yapıyor; en kısa zamanda daha da yaygınlaşmasını umuyorum. 
Kısaca bahsetmek gerekirse;

"Dance With Babies programında; 0-18 Ay arası bebekler sling veya taşıyıcılar ile annelerinin kucaklarında derse katılıyorlar. 40 dakika süren derste Salsa, Rock'n Roll, Bale, Oryantal ve daha bir çok müzik türü ile bizler dans ederken, bebekler de en sevdikleri yerde sakinleşiyor; bunun yanında farklı ritimler ile onların nörolojik gelişimlerine destek oluyoruz.. Hepsinden önemlisi tüm bunları yaparken çok eğleniyor ve sağlıklı yaşam için form tutuyoruz :) Dance With Babies bir Joimove programı. Joimove ise İskoçya'da Selen YILMAZ tarafından kurulmuş bir "hareket & dans toğluluğu".. Ayrıca UNESCO ve CID üyesi bir kuruluş; etkinlik ve programları Dünya'da yaygın olarak uygulanıyor.


Anlayacağınız bundan sonra yoluma yeni bir kimlik daha ekleyerek devam ediyorum :) 


Detaylı bilgiyi ayrıca yazacağım.

Facebook sayfam ; www.facebook.com/dwbmervegokdere


Kadıköy Anneleri Pikniğinde Dans ederken :)

İlk Dersim - İyi Cüceler Kitabevi / Caddebostan

ATV Canlı Yayındayız :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)