Bebekle uzun yolculuk - İhtiyaç listesi



Ilk #bebekleyolculukdeneyimi de gelip çattıysa demek.. Bir başak kadını olarak aklımda duracağına kağıtta gözümün önünde dursun dedim her zamanki gibi... Ben annemlerin evine gideceğim için eksik ya da fazla eşya alıyor olabilirim ama fikir olması için paylaşıyorum listemizi;


*) Büyük bir paket bez
*) Islak mendil
*) Havlu
*) Şampuan
*) Lazımlık
*)Tırnak makası
*) Kıyafetler (özellikle bol bol kolsuz body aldım.. Elbise süs vs pek yok o da benden ötürü😄)
*)Yazlık Çorap/ayakkabı *) Mama önlüğü (Blw malum)
*) Mama sandalyesi (Büyük rahatlık)
*) Sofra bezi (Yemek yerken altına sevmek için şart bize)
*) Ateş ölçer (Braun kulaktan ölçen kullanıyorum)
*) Burun Aspiratörü
*) İlaçlar (Ferrum, D vitamini, Calpol, Fenistil, Fitil, Pişik/isilik için sudocrem)
*) Müslin bez(Ben ikea'dan 2'li olarak almıştım her şeye kullanıyorum/Yolda terleyince sırtına çok iyi oluyor )
*) Emzirme örtüsü (çok kullanmıyoruz ama bulunsun)
*)Mayo(C&A'dan almıştım)
*)Mayo Bez
*)Oyuncak/Kitap (çok abartmadan en sevdiklerinden)
*)Ince battaniye
*)Yastık
*)Toka /Tarak/Saç bandı
*) Şapka
*)Güneş Kremi (Çok fazla kullanmayı düşünmüyorum. Ihtiyac olursa diye önlem amaçlı aldım. Trukid tercih ettim.)
*)Yolda atıştırmalık kuru meyve
*) Tabakları/çatal kaşık/sıvılar için kavanoz
*) Tam buğday unu ve Ruşeym (Annemde yoktur diye yanıma aldım)
*)Yol için suluk(normalde bardak kullanıyoruz)
*)Kanguru ( Ben @boba 4G ve Amazonas -dokuma wrap kullanıyorum)
*) Oto Koltuğu (Biz hala yeğenimden kalan Kraft Diadem ana kucağını kullanıyoruz.) Dediğim gibi liste ihtiyaçlara göre azalıp eksilebilir, bizim için bunlar gerekliydi :) 💕 (03.08.2015)







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)