Ohoo 3 aylık olmuşum bile ben..


Herkes geçen ay neler çektiğimi okudu mu? Heh o zaman şimdi de bu ay neler olmuş, bir bir anlatcam size.. Bitmiyooo çilem bitmiyo bunlarlan!



**Merme napıyo bilmiyorum ama bu aralar gece uyuyom bi kalkıyom güneş çıkmış.. O odaya götürüyo beni, napıyo ediyo artık onu tam bilemiyorum ama uyutuyo beni. Buna acilen bi çözüm bulmam gerekicek. Fazla rahata alısır sonra..

**Ama bi yandan da gece öyle uyuyunca sabah bi bakıyorum babam gitmiş, yatak boş..Bi ağlıyorum, annem beni yanına alıyo hemen. Birlikte uyuyoruz orda. Bubamın yerinde gözüm olduğundan değil de, pek bi sıcak çok rahat geliyo bana bunların büyük yatakı. Hem meme de yakında, hemen buluyorum isteyince :D Bazen de Merme gidiyo biz bubamla birlikte yatıyoruz.. Onda meme yok ama olsun..



** Ben büyüdüm diye midir nedir daha bi çok geziyo artık bunlar..Geçen yine benim kanka AyşeNille dışarı çıktık mesela..Arabaya bindik ay bi trafik.. Midem de kazındı bi bastım yaygarayı, hemen meme geldi.. Ayşenil de benden duymuş bi baktım o da bağırıyo.. Hemen ona da meme geldi.. Uyumuş kalmışız orda, yol nası bitti anlamadık.. 



** Sonra bi uyandım baktım ohhh bizimkiler yine bişeyler yiyo.. Beni de atmışlar arabanın içine.. Ayşenil neden yanlarında oturuyo da beni atıyolar? Hiç de bile durmam ben burda dedim bağırdım hemen annem aldı beni.. Hiç sormuyolar da bu kız aç mı, bişey ister mi.. Hiç! Neyse ben alacağımı aldım yine. Oh zaten makine yanmış dondurma da yiyemediler.. Oh canıma değsin. Ayşe de hiçbişi demiyo sinir oluyorum, ona da öğretmem lazım bu işleri.. Yoksa aç kalacak yaa bi de benden büyük olacak! Hiç de bilememiş, susup duruyo.. Neyse ki akşam oraya gittik de hep gösterdim nası yapcağını. 




** Bi de Ayşenilin oyuncaklı halısı varmıştı, beraber onda oynadık. Bak ona ne güzel almışlar bana hiç almadılardı bundan..



** Mermenin gezmeleri hiç de biter mi? Sonraki bi gün de Şerife Teyzesine gittik.. Ananem bana bi tane çilekli kız şeysi almış onu giydim bi de.. Ay herkes nası beğendi.. Yani biliyorum zaten güzelim de, pek bi açtı kırmızı beni. Annem hiç de bilemiyo bana kırmızı almayı.. Ananem iyi ki almış, yüzüm gözüm açıldı:)


** Yok arkadaş ben bu gadına anlatamıyom "ben sevmiyom ters yatmayı yaa" ille de yatırıyo beni suratımın üstüne.. Bekledim bekledim şimdi alacak diye ama baktım alacağı yok bi bağırdım, hemen düzeltti beni.. Aaaa bi de bu çıktı başıma ya! Halime bak!


** Ben o kadar dedim koyma beni şu torbaya herkes bakıyo dedim, gitmiş şimdi de karasını almış.. Ama bu daha bi denişik, daha rahat geldi. Bi de Merme bunu takarken çok komik oluyo, hep bakıyorum ben ona. Upuzun bişi, sarıp sarıp duruyo kendini bağlıyo:D



** Arada da dayımgillere gidiyoruz yine. Geçen dün annem marketten İnciyle Boraya bişeyler almıştı onları götürdük.. Beraber oynuyoduk ama ben sıkıldım.. Midem de gurulduyodu, dedim Merme bak bi! Gerisi malum..



**Haaa unutmadan..Her şey iyi hoş da büyüyorum diye yapmadıkları işkemce kalmadı bunların bana! Tam 3 aylık oldum artık büyüyorum diye sevinirken bi baktım ki bi gün komacan hemşire teyzeye gitmişiz yine!! Ama anlamıştım o gün bişey olcağını Mermenin suratı bi garipti iki gündür. Bi de herkese "3 tane" deyip deyip duruyodu.. Orda anladım neymiş o 3 tane! İlkim kolumu tuttu bi baktı hemşire gadın..Onu çok anlamadım napıyo, Merme de suratıma bakıyo.. Sonra bubam bacağımı yakaladı, komacan hemşire aşıyı soktu hemen.. Bi bağırdım napıyosun diye! Ay nası sinirlendim.. Merme bi yandan konusuyo "son bu bak bitiyo" diyo.. Ne diyosun diyemeden öbür bacağıma da soktu gadın aşıyı.. Eeeh yeter diye bi bağırdım.. Hemencik bıraktı gadın başka iğne sokmadı... Annem hemen giydirip kucağına alınca da sustum. Ha şöyle dedim adam olun!.. Te Allaam ya.. Sonra da uyumuşum zati.. Bi uyandım bunlar yine bişiler yiyo! Tam kızacaktım, Merme bana turuncu bişi verdi böyle tatlı.. İçim bayıldı ay o ne yaa.. Amann dedim tekrar uyudum..




** Tekrar bi uyandım başka bi yere gelmişiz şimdi de.. Gözlükçü mü ne bi yer.. Bubamla bi tane adam klarnet çalıyo. O adamda da klarnet varmıştı.. Bi ara çok ses yaptılar diye kızdım hemen başka yere gittiler. Zaten yeni aşı sokmuşlar, sizinle mi uğraşcam dedim!


 ** Merme o turuncu şeyden bana bi kere daha verdi, bi de ikide bi kulağıma bişi sokup durdu.. Tam ben bağırıyorum biip sesi geliyo çıkarıyo.. Demek ki sinirlenince ötüyomuştu o şey..




**Bi akşam anneme bi kutu gelmişti, telefonundan çekiliş kazanmış. İçini bi açtık şişman bişi çıktı. Uyku arkadaşıymış. Bi denedim baktım, iyiymiş dedim uyumuş kalmışım orda onla.


** Bu aralar annemin dizinin üstüne yatmayı denemiştim çok zevkli bişiymiş.. Çok durmuyorum ama sıkılırım ne o öyle hep hep aynı..



** Ayy düşündükçe sinirleniyorum, o hemşire gadın koluma da aşı sokmuş benim! 3 gündür yıkamıyolar bunlar beni onun yüzünden.. Koktum iyice! Vursaydım keşke yumruğumlan ona.. Bi daha gidersek gerçek vurcam.



** Ayy bu annem tam bi manyak çıktı başıma.. Tam emicem başlıyo bişiler kurcalamaya. Geçen bişi kokuyo diyorum bi baktım mantar soyuyo bizimki! Emiyoz şurda yaa! Of anne!



 **Akşam babam gelince hemen söyledim ona.. Merme de geldi yine fotugraf çekiyo, ben de ona elimlen hareket yaptım. Hemen de gülüyolar! Ne varmıştı? Ben gülüyom mu!?






** Al işte.. Merme beni böyle uyutuyo demek ki .. O baykuşlu şeye bi sarıyo, mumya gibim oluyorum hemen uykum geliyo.. Bazen de çok kızıyorum ama ellerim çıkmıyo bi türlü içinden.. Azcık daha büyüyüm de sorcam ben onlara..

**Annemlen babam bi sabah hemencik hazırlandılar, beni de giydirip değişik bi koltuğa oturttular. Bi baktım ki Adapazarına gidiyomuşuz.. Küçük koltuğu arabaya bağladılar, onun içinde gittim hep ben.. Ayyy git git bitmedi canım çok sıkıldı. Arada bi emdim de keyfim yerine geldi bari..


** Oraya gidince Hande diye bi abla gadın vardı bi de onun da çocuu vardı. Onu çok sevdim ben. Beraber fotugraf cektiler bizi.



** Orda da büyük market varmış, hemen gittik. Bi de denişik bi yere gittik orda da bissürü amcalar teyzelerle oturduk. Annemlen babam hep de konuştu hiç susmadılar.


,








** Sürekli konuşup konuşup yemek yediler. Akşam da hemen arabaya binip eve döndük. Ben sonra tekrar gitcem oraya.. Bubama söylerim beni götürür bence..





** Zaten şu kara şeyi bubam da merak etmiş meğersem, bi kere de o taktı. İçine de beni koydu, dayımgillere gittik. Ben sevmeye başlamışım galiba bu kara sarmayı..





** Dayımgillerde bi baktım İnci ablam bi kutu getirmiş. Merme de içine bakıyo.. Sonra bi baktım ki bunlar benim kafama bişiler takıp takıp fotugraf çekiyolarmıştı.. Ay çok komik olmuştu çok sevdimdi ben..




 **Fotugraf çekerken bi baktım Merme ağzına bişi sokmuş.. Ben yapsam hemencik alırlar atarlar. Bi de pis kokuyoo.. Ayyy dedim.. Uçak mı ne çıkmış ağzıda.. Dayanamadım hemen dayımgilin kucağına kaçtım ben de.. Daha bi rahat geliyo bana orası hem.



** Ayyy bu Merme her gün beni sarıp sarıp markete götürüyo.. Yok yani gidiyoz da ben bişi anlamıyorum ki.. Hemencik de uyuyorumdu ben.. 




** Beni böyle dışarda uyutup eve getiriyo, sonra hemen de gidip sovan doğruyo mutfakta! Sankim ben bilmiyom ne yaptığını onun orda! Bubam aç kalmasın diye ses etmiyorumdu ama gözüm yanıyo benim.. Doğramasın bana mı sordu?



**Hep de sabah uyumuyo deyip duruyo ya, bi gün uyuyim dedim.. Onda da kendi uyutmadı hep de ses yaptı. Neymiş Cimbori mi ne bi yere gitcekmişiz.. Neyse hadi dedim.. Bi uyandım baktım Ayşenillen annesi gelmiş. Meğersem onlarla birlikte gidicekmişiz. Ah bu merme! Baştan demiyo ki bana.. Hemen kalktım giyindim ben de.





** Ay kız ne güzelmiş Cimbori.. Orda bi çocuk varmış adı Cimbo. Cok sevdim ben onu ısırcaktım valla o burnundan. Bizden başka bissürü bebek vardı ay hepsi ağlıyo bağırıyo. Baktım olacak gibi değil ben de bağırdım.. Merme anladı beni hemen meme verdi, bi baktım sonra onların hepsine de meme gelmiş. Yine hepsi benden gördüler.. Karnım doydu biraz da uyudum oh bi kendime gelmişim.. Bi tane gadın bişiler anlatıyodu çok dikkatimi çekti hep dinledim onu. Anlattı da anlattı.. Ne çok orda kaldık..Siminer miymiş nemiş. En çok da ben dinlemişim öyle dediler. Biraz da oyun oynadık, ay nasıl yorulmuşum o gün.. Yazık bubam hep dışarda bekledi, onu oynatmadılardı hiç..









** Akşam da yine Ayşenillere gittik, ay bir yorulmuşum hemen uyudum eve gidince..


** Sabah kalktığımda da her yerim ağrıyomuştu, nasıl yorulmuşsam.. Oyuncak oynarken bile uyuyakalıyomuşum..






**Sonraki dün bi baktım bi tane daha dedem gelmiş. Ben hatırlıyorum, annem demişti de.. O da beni kucağına aldı gezdirdi hep. Meğersem iki tane dede oluyomuştu, ben fazladan verdiler sandımdı bana. 




** Dedem gelirken bana bişiy getirmiş, halam yapmış meğersem. Ay nası güzel olmuş hemencik giysem keşke bi gün.



** Şu telefondan hediye gelen uykucu oyuncak güzeldi ama ben daha çok bubamın aldığı bu tediyi sevdim. Bunlan uyuycam ben.




**Bi gün sabah Merme benim saçıma bişi yaptı, palmiye miymiş neymiş.. Ay kız pek bi tatlı oldumdu ben!:)




**Bubam şu balıklı kutuyu sankim bana yapmış. İçindeki balıkları bi tutsamm ne güzel olcak. Ama tutamıyomuşuz galiba, sadece bakılmak içinmiş.. Napalım ben de öyle yapıyom.. Bazen de oturup akmaryumu izliyoruz annemlen zaten..



** Bi gün de annem dedi ki bubam aleliyat oldurmaya gidecekmiş. Beraber dokturlu hastaneye gittik. Bacağı ağrıyomuştu, onu tamir ettirmiş. Sonra da biz dayımgillerde kaldık, o da dedemle birlikte dokturlarda kaldı. Ondan sonraki dün de dedemle dayımgil onu da getirdi. Beraber dayımgilin evinde kaldık hep.




 **Dayımgillerde bubam hep yattı dinlendi, canı sıkılmasın diye ben de onun yanına yattım bazen. Ama aslında hep annemle birlikte uyudum. Orda benim yatağımdan yokmuştu.. Ben de hiç itiraz etmedim hep annemlen uyudum.. 



** Annem bi keresinde İnci ablamın resmini bulmuş, aynı benmişim. Hemen fotugraf çekmiş ben uyurken bi de.



2008 İnci / 2015 Mercan

** Hava da çok soğuktu kar yağmış meğersem. Annemle bubam bi gün yumurtadan bişiy yapmıştı. İnciyle Bora yesin diye. Bana yapmadılar, unuttular her halde..






**Bubam iyileştikten sonra da eve döndük..Tekrar beni kara sarma içine koyup gezdirmeye başladılar..



**Bunları da Merme söyledi;
+ 17 Şubat 2015: İlk defa gıdıklanmışım(Göbekimden)
+ 20 Şubat 2015: İlk defa uzun uzun kahkaha atmışım 
+ 21 Şubat 2015: İlk defa kusmuşum


** Hadi siz biraz da fotugraf bakın bakalım.. Ben şindi artık 4 aylık yazımı yazcam..

Duvardaki tablolara bakmayı çok seviyorum

Ay kız migrenim tuttu yine!

Bubamm

Ben de baykuş giymişimdi





Bubam klarnet çalınca çok oynuyorum ben artık

Suratımı kapatmadan uyuyamam

Amaann kim kalkacak şimdi..

Artık Sufimi kendim tutabilirim bence











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)