29.Hafta - Doktor Kontrolümüz

Geçen hafta doktorumuz izinde olduğu için randevum 1 hafta sonraya ertelenmiş ve o 1 hafta geçmek bilmemişti:)Dün sonunda gidip kızımı görebildim.. İnsan merak ediyor, ters mi döndü, kilosu kaç oldu, boyu uzadı mı, bir sorun var mı?? Bunları düşünerek 1 ay geçirdikten sonra dünkü kontrol bana iyi geldi :)

Kızımız artık 36-37 cm civarında ve 1360 gr ağırlığında:) Doktorumuzun her ay rutin deyişiyle "suları yeterli görünüyor" :D Gelişimi haftasıyla uyumlu ve artık ters dönmüş durumda.. Kafasının aşağıda olduğunu öğrenmek bana biraz garip hissettirdi ama alışıyorum yavaş yavaş:) Öğrendikten sonra ilk koltuğa oturduğumda kendimi öne eğemedim..Sürekli arkama yaslanma ihtiyacı hissediyorum, yoksa sıkışacakmış gibi hissediyorum:) Halbuki onun keyfi gayet yerinde, ultrasonda bir bacağı mideme doğru uzanmışken diğeri kafasının yanındaydı.. Sanırım eliyle ayağını tutuyordu, şimdiden aç kaldı bizimki galiba; ayaklarını yemeye başladığına göre:) 

Doktora hareketliliğinden bahsettim, normal olduğunu öğrenince içim biraz daha rahatladı.. "Karın bölgem çok kilolu olmadığı için" bütün hareketleri dışarıdan görülebiliyormuş.. Bir iyi hissettim bunu duyunca tabii :D Bacağımdaki ağrı içinse yapılacak bir şey yokmuş..Doğumu bekleyeceğiz geçmesi için :/ Sadece aşırı kilo almamaya dikkat etmem gerekiyormuş.. Bunun dışında da bir sorunumuz yoktu zaten.. 

Şimdilik normal doğum açısından bir engel görünmüyor, ama bu tabii son haftalarda değişebilir.. En azından şimdilik erken doğum riski vb. bir sorun olmadığını öğrenmiş olduk..

Benim kilom da gayet iyi çıktı bu ay 1,5 kg almışım sadece.. Bu aylar artık benim en çok kilo alacağım dönemler olduğundan bu 1,5 kg az bile geldi Dr.un yanındaki asistana :) 

Bu arada yine yüzünü göstermedi benim kızım.. Bir ara çok az da olsa bir görüntü yakalayabildik, onu da yine video'dan bir görüntü alıp eklerim buraya.. 

Şimdilik bizden bu kadar=) Bir sonraki randevum 32. haftada...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)