28 - 29. Haftalar - Yeni ay, yeni fikirler :)

28 Haftamız bitti:)


Günler geçtikçe bendeki heyecan daha da artmaya başladı:) 7. ayı doldurunca "ya erken doğarsa?" düşüncesi iyice kafamı kurcalamaya başladı. Bir de bizim kız biraz fazla hareketli olunca ister istemez merak ediyorum. Aynı haftalarda olan arkadaşlarımın bebekleri ne güzel yaklaşık 2 saat uyuyup sonra bir iki hareket edip tekrar uykuya dalıyorlar.. Benim kıpırdak öyle mi? Misafirlikte bulunduğum 6 saat boyunca en fazla 1 saat uyumuştur, onun dışında sürekli oyun halinde :) Gece de aynı şekilde saat 3'e kadar sığdıramıyor o elini kolunu bir yere.. Aynı ben :D Neyse, alıştık artık bu duruma, o oynuyor ben onu izliyorum..aman nazar değmesin Maşallah kızıma.. :)

Bu haftaya hızlı bir başlangıç yapıp pazartesi günü Tekirdağ'a gittik.. Murat'ın eski ev arkadaşı Engin, Almanya'ya dönmeden önce dostları ve akrabaları için bir eğlence düzenledi. Biz de katıldık ve iyi ki de gitmişiz, çok güzel geçti:) İş yerinden öğlen ayrılıp Serkan ve Zeki'yi de alarak yola koyulduk.. Hamileliğimin ilk uzun yoluydu bu, ama bir sıkıntı yaşamadım. Gittiğimiz yer dere kenarında ve orman içerisindeydi. Piknik tadında geçen eğlencede mangallar yakıldı, müzikler yapıldı, oyunlar oynandı:) Hatta Behiç Abisi davul çaldıkça Mercan da içeride bol bol oynadı:)


Tekirdağ - Mermer Köyü'ndeyiz

Murat, Serkan ve Engin

Murat - Serkan- Zeki

Zaten uzun zamandır alkol kullanmıyorduk, o gece de Murat araba kullanacağı için içmedi. Ben zaten içmiyorum.. Bira şişesinin üzerindeki uyarılar da tam bize göreydi:)

İçmeyin demişler ..


Güzel bir eğlenceydi, emeği geçen herkese tekrar teşekkürler:)

Eğlence sonrası Zeki' yi de alıp bizim eve döndük.. Dönüş saatimiz gece 3-4 civarı olunca da doğal olarak hiçbirimiz ertesi gün kalkıp işe gidemedik:)Hazır evde fırsat bulmuşken, Mercan'ın odasını biraz daha toparladık, fazlalık eşyaları çıkardık.. Zaten uzun bir süre bizimle beraber aynı odada olacağı için çok da acele etmiyorum bu oda konusunda.. Hele ki "bebek odası takımı" almayı hiç istemiyorum.. Şimdilik beyaz bir dolap alacağım, o kadar.. Sonra ihtiyaca göre yatak vs. ekleriz.. Umarım Mercan doğduğunda bize "nerede benim odam?" diye hesap sormaz :D

Çarşamba günü doğum günümdü ki, ona ayrı bir başlık ayırmıştım zaten:) Eşimin sürprizi gerçekten çok güzeldi:)

Pazar günü Didemlerle görüştük.. Öncesinde de alışveriş için yengem ve çocuklarla birlikte Neomarin'e gittik..


Yengem ve Bora

Murat - İnci ve Ben :)

Göbeklerimizin boyutuna bakınca çok belli olmasa da Didem'le aramızda 5 hafta var.. Sırayla aynı şeyleri yaşıyoruz:) Tek farkımız bizim kızların hareketliliği..Gün boyu Mercan kıpır kıpır hiç durmazken, Ayşe Nil maşallah annesini hiç üzmedi,en azından arada bir uyudu:) Didem'le bir ara oturup ikisinin büyümüş hallerini gözümüzde canlandırdık:D Aklımıza çok da iyi senaryolar gelmedi ama bakalım bizim fıkırdak doğduktan sonra nasıl olacak:) Belki de şimdi iyice yorulup doğduktan sonra düzenli şekilde uyur :) Rahat bir yer arıyor bence kendine, karnım ona dar geldi:)


Merve & Didem
28 Hafta Mercan & 33 Hafta Ayşe Nil ile :)

Fotoğraf çekimini halaya bağlayan biz:D

Bu arada; Mercan'ın odasını boşaltırken bir çanta dolusu ip ve punch nakış iğnemi buldum Salı günü.. Son zamanlarda da aklımda hep bir kapı süsü yapma işi vardı, punch ile deneyeyim dedim.. Sonuç gayet güzel oldu:) İlk kapı süsümü Ayşe Nil için yaptım ve o gün giderken yanımda hediye olarak Didemlere götürdüm.. Güzel bir tesadüf sonucu yazı için seçtiğim renk Ayşe Nil'in oda rengiyle aynı çıktı:) Yani hem duvarda hem de beyaz kapı üzerinde çok şık durdu..


Ayşe Nil için yaptığım punch tablo :)
İlk tablomu yapınca hızımı kesmeden devam etmeye karar verdim,yeni doğum yapan patronum Emel hanım için de bir tane tablo hazırladım.. Onu da haftaya Berk bebeği görmeye gittiğimizde vereceğim artık:) Bu arada Facebook ve Instagram üzerinde de sipariş için fotoğraf paylaşmaya başladım.. İlk siparişimi de yine eski meslektaşlarımdan biri verdi:) Kendi bebeğini ve aynı zamanda yeğenini bekleyen Seda' ya yeğeni Kuzey için bir kapı süsü hazırladım..


Berk için hazırladığım tablo:)

Kuzey için yaptığım tablo biraz daha yorucu ve zordu ama sonuç güzel oldu.. Uğraştığıma değdi diye düşünüyorum, inşallah Kuzey'in annesi de beğenir:)


İş yapıyoruz diye keyfini çıkarmayacak değiliz:)

Kuzey için hazırladığım tablo

Sırada daha bir sürü bebek var.. Sırayla herkes için tasarlayıp yapacağım. Hem zaman daha çabuk geçiyor, hem de bu sayede kendimi daha az dinliyorum.. Hatta 29. Haftam tam da böyle geçti. Özellikle Murat'ın akşam işe gittiği günlerde nakış vs. derken zaman nasıl geçti anlamadım..


Kocam karşımda, minyon yanımda :)

Bu arada geçenlerde Seferihisar'dan benim için bir koli geldi; annem benim için diktiği bir elbiseyi yollamış:) Yanında da iki tane Hint işi elbise almış.. Bu sıcaklarda iyi geldi tiril tiril :)



Annemden gelen hediyeler:) -Üstteki kendi diktiklerinden-
Koli içerisinde İnci ve Bora için de birer hediye vardı, onları götürmek için abimlere gittik.. Mercan -daha doğrusu benim koca göbeğim- yine ilgi odağı oldu:) 


İki çocuk halasıyım ben :)

Genel olarak sakin geçen bir haftanın ardından Cuma gecesi ani bir gelişmeyle Murat'ın ablasını ve yeğenlerini gidip "Esenyurt"tan aldık.. Kuşadası'ndan düğün için İstanbul'a gelmişlerdi, son anda bir plan değişikliği olunca gece maceralı bir yolculuk geçirerek hep birlikte bizim eve geldik:) Ertesi gün yine Murat işe gitti, biz İlknur Abla, Doğu Ener ve Enes ile kahvaltı ettik.. Öğleden sonra abimler ve çocuklar da bize geldi..Çocukların kavgalarını, oyunlarını izledik:) Yani kısacası bol bol hareket ve ses vardı evde.. Tabi ben O gruba Mercan'ı da ekledim sürekli kafamda:) Onları 4 otobüsü için servise uğurlayıp eve döndük.. Evdeki sesler İnci ve Bora ile devam etti:) Bora'nın 2 yaş sendromunu sonuna kadar yaşadığı şu dönemde İnci de onunla bol bol inatlaşınca bazen olaylar büyüyor tabii:D Ama onları izlemek çoğu zaman çok eğlenceli, özellikle ortak bir oyun kurmayı başardıklarında:) 

Pazar günü de kahvaltıya amcamlar geldi..Toplam 11 kişiydik ve evde ilk kez bu kadar çok kişi kahvaltı ettik:) En son rekorumuz 8 kişiydi.. Çocuklar büyüdükçe sayımız artıyor artık:) 

Amcamın eşi Bedriye Yengem ev hediyesi olarak bana bu güzel kelebekli tabakları getirmiş.. Verirken de "Baykuşlu bir şeyler aradım ama bulamadım" dedi:)


Yengemden ev hediyesi :)


Bunlar da benim 29 Hafta sonundaki hallerim:)


29 Haftalık

29 Haftalık halim :)


Geçtiğimiz hafta doktorum izinde olduğu için kontrolüm 1 hafta ertelenmiş oldu ve 5 haftadır Mercan hanımı göremiyordum..  Yarın doktora gideceğim, son durum ne oldu çok merak ediyorum! Umarım iyidir:)

Kontrolden sonra görüşmek üzere.. :) 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)