27. Hafta - Tatil Bitti, Çalışmaya Devam

26+3 olduk biz :)


Tatil bitti diyorum ama aslında bana her gün tatil:) Eski işlerime nazaran burada, kendi iş yerimizde çok yoğun çalışmıyorum, hatta tüm gün oturuyor olduğum da söylenebilir.Böyle olunca da pek iş başı yapmış gibi hissetmiyorum kendimi. Bünyem bu durgunluğa hala alışamamış olsa da, hamilelik döneminde böyle bir iş yapmak herkese nasip olmaz sanırım... O yüzden hiç şikayet etmemeliyim:)

Ben yapmadım ama Mercan iş başı yaptı bu hafta:) Pazartesi sendromundan mıdır nedir, iki gün aşırı hareketliydi..Hatta bir ara korkmaya bile başladım bir sorun mu var diye. Gün içerisinde normalde belli saatlerde uyur, onun dışında 10-15 dk hareketli olup sonra yine sakinleşirdi.. Ama bu sefer tam tersi; arada 10-15 dk uyuyup gün içinde, hatta gece 4'lere kadar sürekli hareket halindeydi. Gece uyumakta çok zorlandım, sabah 6 da uyandığımda ise hala aynı şekilde hareket halindeydi..

Bu durum iyice kafamı kurcalayınca merak edip okumaya başladım. Telefonuma yüklediğim programda bu haftanın gelişim özelliklerinin arasında hareket artışı yazıyordu. Ama bir yandan da şöyle bir yazı vardı :

"Eğer bebeğiniz olması gerekenden fazla hareketli ise, bu durum da hiç hareket etmemesi kadar tehlikeli bir durum olabilir"

Gel de takılma şimdi.. "Olması Gereken"i bir bilebilsek önce.. Neyse ki bu durum sadece 2 gün sürdü. Çarşamba günü tekrar eski tempomuza geri döndük.. Geceleri aynı hareket devam ediyor ama, onu da bir şekilde hallediyoruz artık. En son müzik dinletip uyutmaya çalıştım hatta:) Müzik süresince hiç hareket etmeyip uyudu sandığım Mercan Hanım, bittiği saniye kocaman bir tekme attı sağ olsun :D Ben yine de inatla bundan sonra her gece aynı şarkıyı dinletmeye kararlıyım.. Şimdi olmasa da doğduktan sonra işe yarıyor en azından :)

Bu arada; Mercan o gece dinlettiğim şarkıyı ertesi gün iş yerinde tekrar duyunca birden hareketlendi.. Şarkı boyunca bol bol tepki verdi, bitince yine durdu.. Tesadüf bile olsa güzel bir tepkiydi benim için:)

Bu hafta çok gezmedim (hayret) :) Gündüz iş yerinde, akşam evde yalnızdım çoğunlukla. Murat'ın akşam programları bu hafta yoğunluktaydı o yüzden akşamları neredeyse hiç görüşemedik.. 
Hatta bir akşam TV programı vardı, Mercan'la birlikte televizyondan izledik sevgili babamızı :D



Mercan babasını TV' de izledi bu sefer :)
Bu arada İnci ve Bora da sürekli gelip göbeğimi seviyorlar, çok tatlı :) İnci sürekli gelip onunla konuşup göbeğimi öpüyor, gıdıklıyor beni...Kendi çok büyükmüş gibi bir sevmesi var, görülmeye değer:D 
Bora da abime göbeğini göstermiş geçen günlerde; içinde ne var diye sorunca da "Mercan var" demiş :D Ben de sordum aynı şeyi söyledi.. Tekme atıyor diye karnını bile oynatıyor hatta :)
Mercan doğduğunda ne yapacaklar çok merak ediyorum.. :) 

İncim ve 27 haftalık halimle ben.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)