26. Hafta - Hafta Sonu Buluşmaları

Bugün yine eski ekip bir araya geldik:) Bir yanlış anlaşılma ve "unutkanlık" sonucu Müjde ve Enes bizimle olamadılar ama olsun, gönüller bir :)

26 Haftamız bitti :) Gezmeye hazırız

Buluşma yerimiz Fenerbahçe' deki Happy Moon's Cafe idi.. Arabayla gittiğimiz için sabah oraya ilk giden biz olduk. Vale arabamıza doğru yanaşıp "Hoş geldiniz efendim, sizi biraz bekleteceğim, şu an park yeri kalma... Aaa! pardon var var, af edersiniz görmedim" şeklinde bir tepki verdi. O aradaki üç noktada değişme kısmı benim göbeğimi fark edişiyle oldu:) "O da iyiymiş" deyip indik arabadan.. Sanırım hamileliğin bu ayrıcalıklarına alışmam zor olacak, kendimi bir garip hissediyorum. Hasta değilim, hamileyim! Neyse, uğraşmaktansa tadını çıkarıyorum şimdilik.. :)

İçeri girdiğimizde kalabalık bizde bir şok etkisi yarattı tabii.. En son Emirgan Sütiş gibi İstinye tarafında gitmek zorunda olduğumuz yerlerde bırakmıştık bu kalabalıkları biz.. Yer olmayışı da tuz biber oldu.. Neyse ki çok uzun bir bekleme olmadan bir masa ayarlayıp oturduk ve diğerlerini beklemeye başladık.. Bu sırada Murat da ben de iyice acıkmışız, gözümüz sürekli "hangi masaya ne yiyecek gidiyor" şeklinde etrafı süzüyordu.. :D 

Acıkmışız :)

Mum ışığında kahvaltı-hep istemişimdir:)

Yan masamızda bir "BabyShower" partisi yapılıyordu. Anne adayının getirdiği taçları takıp sürekli selfie çeken kokoş ablalar, bol bol GAP marka hediye poşetleri, Bugaboo vb marka bebek arabaları içinde kenara bırakılmış bebekler.. Murat'la bir an birbirimize bakıp İstinye günlerimizi hatırlamaya başlamıştık ki Sezenler yetişip kurtardı bizi:) Yoksa o konular çok derin, içinden çıkamazdık..

Sonrasında her şey çok güzeldi.. Esin ve Deniz de aramıza katıldı, güzel bir kahvaltı eşliğinde bol bol sohbet ettik.

2 eksik 2 fazla ile ekip bir arada kahvaltıda:)

Kahvaltı sonrası şişen bünyeler için Fenerbahçe Parkı'nda yürüyüşe çıktık.. Onlarca kedi ve gelin gördük :D Her an her yerden bir gelin çıkıyordu hatta:) 


26 Haftalık Anne&Baba adayı :)

1+2+2 Toplamda 5 olduk biz:)

Kızlar:)

Beyler:)

Dostlarla güzel bir günün ardından akşam üzeri ayrılıp evlerimize döndük.. Murat her zamanki gibi programa gitti, Merve o gün 2. kez gezmeden rahat edebilir mi? Hayır :)

Ayşegül'den gelen görüşme teklifini hiç sorgusuz kabul edip kendimi yine çarşıda buldum.. Hatta ben bile demiş olabilirim, görüşelim diye:) Onu da özlemişim, iyi geldi görüşmek.

Kızımın Ayşegül teyzesii :)

O el benim olsaydı çoktan tekmeyi yemiştim,
başka kimseye vurmuyor hanımefendi :)

Cam şişeler itina ile cafeden "içerek" çıkarılır, eve götürülür:)

İyi ki dostlar var.. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Profilo KuruMax ile Evde Meyve Kurusu Deneyimi

Ürün Denemeleri - Heyner Capsula Multifix Aero (9-36kg) Oto Koltuğu

40. Hafta - Bitmeyen Gebelik yapmışlar =)