18. Hafta - Hamileler Birliği :)

Durduk durduk hepimiz aynı anda doğurmaya karar verdik sanırım :) Eski patronum, iş arkadaşım, sınıf arkadaşım ve görümcem hep beraber aramızda 1-3 ay farklarla bebeklerimizi bekliyoruz şu günlerde. Halden anlaması açısından da bu kişilerle görüşmek ayrı bir keyif veriyor tabii:) Özellikle şu ilk 3 aylık dönemi hamilelik yaşamamış ya da bu konuda hiç bilgisi olmayan birilerine anlatmak ayrı bir işkence oluyordu benim için. Şimdi onlarla görüşürken aynı şiddette olmasa da hepimiz benzer durumlar yaşamış olduğumuz için birbirimizi çok iyi anlıyoruz..

Kimse kimsenin halılardan iğrenip tuvalete koşmasına şaşırmıyor bile :D

Bu hafta yine güzel ziyaretlerle geçti.. Hafta sonu ilk konuğumuz eşimin Makedonya'da tanıştığı son "bekar" arkadaşlarımızdan Zeki'ydi :D Kahvaltı, masa tenisi, uçurtma derken güzel bir hafta sonu geçirdik:)

Keyifli bir hafta sonu kahvaltısı :)
Portatif Masa Tenisimizde, Eşim ve Arkadaşımız Zeki kapışırken... :)

Hafta sonu diğer bir görüşmemiz konservatuvardan sınıf arkadaşım Didem ve eşi Savaşla oldu. Didem de benden bir ay ilerde ve kız bebek bekleyenlerden :) Kısıtlı bir zamanımız olmasına rağmen güzel zaman geçirdik. Yemek sonrası eşim programı olduğu için yanımızdan ayrıldı, biz de Didem ve eşiyle alış verişe çıktık.. Herkeste aynı sorun: Büyüyen göbekler ve içine girilemeyen kıyafetler :D Neyse ki büyük bedenlerle bu işi bir şekilde hallediyoruz. Ben sonradan giyemeyeceğim şeyler almak istemiyorum, Didem de benimle aynı düşünüyormuş. Hele "hamile" adı altındaki giysilerin saçma sapan fiyatlarını gördükten sonra iyice karşı çıkmaya başladım bu sektöre..Neyse ki H&M, Defacto ya da LCW gibi markalar bu konuda daha ekonomik ve güzel ürünler üretiyorlar da bir şekilde hallediyoruz işimizi:)
Sınıf arkadaşım Didem ve Eşi Savaş ile Yemekteyiz :)

Pazartesi günü Seferihisar'da annemlerin yanına gitmiş olan ağabeyim eve döndü.. Annem ta oralardan yine bana yetişmiş; köy yumurtası, ev baklavası, yaprak sarma ve kabak çiçeği dolması göndermiş sağ olsun :) Bayılıyorum şu kabak çiçeği dolmasına. Güzel yapılmışsa özellikle kendimi durduramayabilirim :) Seferihisar'da her Pazar oranın halkı kendi ev yapımı yiyeceklerini pazarda satıyor. Hem buradaki organik pazarlardan çok daha güzel hem de ucuzlar.. Zaten bir süre sonra hepsini tanımaya başlıyor ve bir sonraki hafta için sipariş bile verebiliyorsunuz:)

Seferihisar'dan Kabak Çiçeği Dolması

Dolmalarımızı yedik bir güzel beslendik, gezmelere devam :)
Çarşamba günü uzun zamandır bir türlü ayarlayıp da gidemediğimiz eski patronumun evine gittik. Kendisiyle Koşuyolu Gymboree' de birlikte çalışmıştık. İş yeri çeşitli nedenlerle kapanmış ve hepimiz başka Gymboree veya işlere dağılmış olsak da hala görüşmekten usanmayan bir ekip ruhuna sahibiz:D Öyle bir ekip ruhu ki şu an patronum, ben ve diğer bir öğretmen arkadaşım 3'er ay arayla hamileyiz :D Hal böyle olunca bize de bol bol görüşüp göbek tokuşturmak kalıyor tabii :) Emel hanımın bebeği Berk ve bizim Mercan'ın ilk tanışmaları da bu görüşmeyle gerçekleşmiş oldu.. Esin'in (Art öğretmenimiz) bebeği henüz daha çok minik olduğu için cinsiyetini bilmiyoruz..Ama onun da karnı iyice çıksın bir göbek tanıştırma töreni düzenleriz mutlaka :D

Emel Hanım ikinci hamileliğini yaşadığı için tabii bir çok konuda artık daha tecrübeli.. Alış veriş kısmını internetten halletmiş:) Listeye yanlışlıkla 2 tane eklediği bebek destek yastıklarından birini de bana hediye etti, o da Mercanın kısmetiymiş demek ki :D

Berk ve Mercanı tanıştırma, göbek tokuşturmaca :)

Mercan Hanım ve annesine Emel Hanım'ın Hediyeleri :)
Bu görüşmenin ardından yine bana bir kapı yetmeyince Sezenlere gittik:) Eşim beni oradan alır diye konuşurken, akşam yemeğini de beraber yemeye karar verdik.. Çarşıda dolaşıp alış veriş yapınca da iyice yorulmuşum ki eve gittiğimizde koltukta sızıp kalmışım :) Sezen de "ellerine sağlık" süper bir sofra hazırladı yine bize.. Keyifli bir akşam sonrası evimize döndük. Eşimin bu sırada bana bir sürprizi varmış:)

Benim baykuş sevgimi hiç unutmayan sevgili kocam markette gördüğü bu tepsiyi almış bana :) Karısını nasıl mutlu edeceğini bilen bir eşim var, bu konuda çok şanslıyım. Aman nazar değmesin bize :)

Eşimin Sürprizi Baykuşlu Tepsim :)